Klipsch Image S4i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Klipsch Image S4i op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Jantjekoek 30-03-2012
Geschreven voor: Klipsch Image S4i

beste geïnteresseerde,
ik heb deze klipsch nu ongeveer een maand in het bezit en ben er best tevreden over.
Gebruik:
Ik gebruik hem voornamelijk om te fitnessen of gewoon op weg naar mijn werk op de tram.
Ik gebruik hem met mijn iphone 3G, waardoor ik het volume niet kan verzetten, soms wel lastig, maar dit is te wijten aan mijn oude gsm, de nieuwe 4- reeks zou dit wel moeten ondersteunen.
Qua draagcomfort kan ik zeggen dat hij heel goed in mijn oren blijft zitten, maar de bedrading zelf durft al wel eens lastig door mekaar zitten. Zeker als je hem voor gebruik uit je zak neemt. Als je dit nog ergerlijker vindt dan ikzelf, zou ik aanraden om de "platte" bedrading van een ander toestel te kopen.
Het is ook nogal moeilijk om het linker van het rechteroortje te onderscheiden. L en R staan zowat verstopt op de oortjes.
Wat wel makkelijk is, is het kleine kipje bovenaan de draad. Zo kan je de slinger van draden bevoorbeeld bovenaan je T- shirt vastmaken zodat er minder bedrading in de weg hangt.
Geluidskwaliteit:
Ik had hiervoor eerst de basis- oortjes van Apple en daarna de in- ears, ook van Apple. Deze laatste hebben mij 80 euro gekost en waren onlangs na 1.5 jaar versleten. Na veel zoeken en twijfelen tussen de Klipsch en de oortjes van Bose, voor deze gekozen.Uiteindelijk heeft een audiofiel van een ander forum me deze oortjes aangeraden en dat gaf me de doorslag.
Het geluid is nu echt wel pakken beter dan mijn laatste oortjes. Het geluid is mooi vol, veel bas en mijn gsm speelt ook luider. Ik kan hem niet meer op max zetten.
Prijs- kwaliteit zeker het overwegen waard!