Philips O'Neill The Stretch SHO9560

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips O'Neill The Stretch SHO9560 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LordThalion 08-08-2013

Geluid: is erg goed, zodra je hem aan een beetje redelijke geluidsbron hangt. Mijn mobiele telefoon is daarvoor niet voldoende. Aan laptop en pc daarentegen klinkt hij echt goed. Bijna te goed zelfs: je hoort echt meer kleine imperfecties in mp3s; Maar ook al het goede en de details in de muziek zelf natuurlijk.
Omgevingsgeluid: hoor je nauwelijks. De passieve geluidsisolatie is heel erg goed en dat is even wennen. Ik gebruik deze op het werk, en collega's moeten naar me zwaaien, want ik hoor ze echt niet. Dit is ook de reden dat ik ze niet thuis gebruik, want anders hoor ik mijn vrouw niet ;). De geluidsisolatie is ook in het vliegtuig beter dan mijn reiskoptelefoon met actieve geluidsonderdrukking. Voordeel is ook dat je de koptelefoon niet heel hard hoeft te zetten voor een prima geluid.
Comfort: is goed, ze zitten lekker om mijn oren heen en ik kan ze uren achter elkaar dragen zonder problemen, en ik heb een redelijk groot hoofd. Als je een nog groter hoofd hebt, of juist een heel klein hoofd, dan zou ik ze eerst uitproberen, er is namelijk niets aan in te stellen bij deze koptelefoon. De kussentjes zijn beschermd met een leer achtig materiaal. Het wordt wel een beetje zweterig in heel warm weer, maar dat is eigenlijk onvermijdelijk met over-de-oren koptelefoons. Ondanks het sportieve uiterljk, zou ik nooit bij hardlopen of voor fitness gebruiken.
Constructie: lijkt mij degelijk genoeg, ik heb nog geen problemen ondervonden. Hij kan in ieder geval goed tegen een stootje. Ook relatief compact voor over-de-oren koptelefoons.
Vormgeving: Ieder z'n smaak, ze zien er wat sportief uit. Maar niet zo in het oogspringend als bepaalde andere koptelefoons.

Amber.. 28-07-2013

Hij zit geweldig en het geluid is goed. Ik vind het een super ding op één ding na.. Ik heb hem nu twee keer aan moeten schaffen en heb hem nu weer terug moeten sturen. Telkens ging hij na een half jaar kapot. Het geluid werd slecht, bepaalde zangstemmen en andere instrumenten vielen weg. Ik heb hem terug gestuurd en opnieuw gekocht omdat ik dacht dat het alleen deze zou zijn waar misschien een foutje in zat. Maar mijn tweede begon na een aantal maanden precies dezelfde kuren te vertonen. Ik vraag me nu af of anderen hier ook last van hebben gehad? Of dat ik gewoon twee keer achter elkaar 'de verkeerde' heb gekocht. Het liefst had ik hem weer gekocht want hij zit zo fijn, maar dan wil ik wel zeker weten dat hij het blijft doen.

liefhebber muziek 14-04-2012

Ik heb veel koptelefoons bij mediamarkt uitgeprobeerd (zeker 20 !) maar deze had toch eht de perfecte pasvorm. en door de band past hij waarschijnlijk voor elk hoofd zo. Een paar vrienden van me hebben de Beats studio 250-300 euro, veel en veel duurder dus. ik heb deze dan ook vaker opgehad en ook in de mediamarkt bij het vergelijken, maar de Beats komen echt niet in de buurt van het draagcomfort van deze koptelefoon. en kwa geluid gewoon het zelfde, je zo het verschil kwa geluid niet kunnen merken. dus echt waar geen geen geen ! miskoop ! en zeker weten het geld waard. als het aan mij ligt konden ze deze koptelefoon ook verkopen voor 200 euro !!! maar dit is echt waar je zult versteld staan van het comfort en met het geluid hetzelfde oja en dan nog wat het geluid buiten de koptelefoon is bijna niet merkbaar ! netzo als bij beats studio, Dus ga naar mediamarkt als je zeker wilt zijn en anders gewoon bestellen ! geen miskoop !!!!!!

drystanhermans 10-02-2012

Ik heb de koptelefoon besteld op internet en meteen weer teruggestuurd. Hij ziet er prachtig uit en heeft een aantal handige functies, maar het geluid is gewoonweg zacht en dof, slecht dus.

G.Z 16-11-2011

Heb hem nu een half jaar gehad.De headphone klinkt top! Hiernaast kun je hem echt wel een goed aantal uren op hebben voor je last krijgt van je oren, hij is echt super comfortabel! Daarnaast ziet hij er goed uit, en voelt hij heel duurzaam aan.
Hij heet dan ook "thé stretch", en theoretisch gezien kan hij niet breken.

Hier is dan het enige minpunt..Hij kan namelijk wel breken. Bij mij is dit gebeurd, ik stretchte hem net zo ver als op de plaatjes op de philips site en hij brak. Vandaar de 6, Philips levert toch niet volledig wat het belooft.

Desalniettemin is het een super headphone die, als je hem maar niet overdreven ver buigt, niet snel zal breken.Ik raad hem toch zeker aan, maar wees toch bedacht op het feit dat hij zeker niet onsterfelijk is!

TomHD 30-10-2011

Ik ben zeer tevreden van het toestel op zich, de kabel echter is een ander gegeven.
Na 3 maanden reeds begon de eerste vervorming op te treden, sindsdien staat de zanger onder een glazen stolp te zingen welke 500 meter verder staat. Wanneer ik mijn gsm echter rechtstreeks aansluit is er geen probleem, buiten 't zicht natuurlijk.
Dit probleem is momenteel in behandeling bij Philips daar ik geen antwoord krijg van de webshop waar ik hem gekocht heb.

wouttt 06-05-2011

Heb hem een paar dagen nu, hij zit erg lekker, ook de noise cancelling werkt erg goed, omgevingsgeluiden hoor je bijna niet. instelbaarheid is enige minpuntje. geluid is erg goed, de bas is uitstekend!

TIstevenIT 12-04-2011

heb deze koptelefoon net binnen. hij zit heel comfortabel. ik had gelezen dat bij meer dan 140 beats per minute het geluid slecht klinkt bij mij is het geluid nog steeds helder bij 140 b/m.

Andy Maarssen 03-04-2011

Geweldige headphone, qua style maar vooral de duurzaamheid, zeer flexibel, lijkt onbreekbaar, zeker omdat ik de headphone nog wel eens in een tas gooi. Kabel kan los als je even onhandig doet, daardoor breekt hij niet, ook de kwaliteit van de kabel is geweldig, gaat niet in de knoop. Lost een hoop irritante zaken op. Je kan zien dat 2 goede merken iets mooi gemaakt hebben. Enig puntje is de instelbaarheid maar thats all!