Philips Indoor Corded Headphone SBCHP200/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Indoor Corded Headphone SBCHP200/00 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Thomaz 11-11-2008

Ik heb deze koptelefoon al jaren in mijn bezit. De eerste die ik had was na het doorkauwen van de kabel door het konijn al gauw verleden tijd. Ik heb daarna een nieuwe gehaald en deze is onlangs pas kapot gegaan. Dit is alleen het plastic wat de koptelefoon bij elkaar houdt en niet de speakers of bekabeling in of op de koptelefoon zelf! Ik neem hem ondertussen al een jaar of 3 mee naar feesten waar ik draai en voordat het plastic doorbrak (door mijn eigen fout) was er slechts minimale slijtage opgetreden. Deze koptelefoon geeft naast een goede geluidskwaliteit ook nog eens een lange levensduur. Zoals in een eerder review genoemd vaak beter dan de 'professionele' koptelefoons.

Xiner 18-07-2008

Ik heb deze hoofdtelefoon nu sinds gisteren in bezit en hij bevalt me prima. Sinds kort heb ik ook de Ipod Classic 80gb, waarvoor ik al een wat oudere hoofdtelefoon gebruikte die me ook prima is bevallen. Maar omdat omgevingsgeluid me nogal stoorde wil ik er graag eentje die afgesloten is. :)

*Geluid*
Het geluid is werkelijk prachtig! Heerlijke zware tonen en hoge tonen zijn ook heerlijk. Warm geluid. Geen ruis op de achter grond. Vooral als je even met de equalizer (op de Ipod zelf) gaat spelen krijg je er nog mooier geluid uit, afhangend van welk nummer je speelt.

*Gesloten behuizing*
Ik had verwacht dat de hoofdtelefoon totaal geen geluid zo laten doordringen, maar dat zijn natuurlijk verwachtingen waar iedereen aan zou willen voldoen. Maar voor mij houdt hij genoeg geluid tegen. :)

*Design*
Naar het design kijk ik over het algemeen nooit. Toch is het erg handig dat de hoofdtelefoon een beetje kan meedraaien ook je oor, zodat de hoofdtelefoon aan iedereens hoofd voldoet.

Op de duurzaamheid heb ik onbekend gegeven als cijfer, omdat ik de hoofdtelefoon nog maar kort in gebruik heb.. ;-)

Over het algemeen is het werkelijk een prima hoofdtelefoon. Zoals iemand voor mij die een review al schreef, voor professionele kenners zal er misschien het een en ander aan te merken zijn. Voor mij? Prima exemplaar!
Dus iedereen die een koptelefoon met gesloten behuizing zoekt, die ook goed geluid geeft. Raad ik deze aan!

Naomi3 11-08-2006

Ik heb de hoofdtelefoon al geruime tijd in gebruik en het bevalt me prima.Een
paar weken geleden wilde ik een betere aanschaffen maar heb er van af
gezien.Deze Philips SBC HP200 is zeer geweldig in zn bas en heeft heldere
tonen.Ik gebruik het wel thuis icm een Archos Gmini 500 multimediaplayer.Voor
onderweg is het denk ik te groot.Weet dat je voor zo n prijsje een prima
hoofdtelefoon hebt.

X88 23-06-2006

Ik ben nu langer dan een jaar in het bezit van een Philips SBC HP200
hoofdtelefoon, en deze is mij beter bevallen dan enkele professionele DJ
hoofdtelefoons (waar men tevens enkele honderden euro's voor mag neerleggen)
die ik heb uitgeprobeerd. De geluidskwaliteit doet (voor niet-kenners) weinig
onder voor professionele hoofdtelefoons, en is (naar mijn ervaring) zeer
geschikt voor clubgebruik.

Voor hetgeen de hoofdtelefoon kost, heb je een kwalitatief zeer goede.