Sony MDR-XB950N1B zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-XB950N1B zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

F.V. 10-09-2018

Comfortable, goede accu

Geschreven voor: Sony MDR-XB950N1B zwart

Goed geluid, met wel een focus op bass. Grootste pluspunt was voor mij hoe comfortabel hij was, maar ik zette constant de knopjes aan als ik hem op mijn hoofd zette. Super irritant en daarom teruggestuurd.

Pluspunten

• Accu
  • Comfort
  • Mooi
  • Noise-cancelling

Minpunten

• Knopjes aan de zijkant

Paul 31-01-2018

Topkwaliteit hoeft niet persé heel duur te zijn

Geschreven voor: Sony MDR-XB950N1B zwart

Wat een goed geluid! Fijne hoofdtelefoon van een wereldmerk, met nette prijs.
App is handig, daarmee kun je het geluid makkelijk afstemmen op eigen voorkeur. Fantastische bas, maar kan desgewenst voldoende worden afgezwakt met de knop op de hoofdtelefoon en/of met behulp van de app.
NC werkt goed
Knoppen makkelijk te bedienen (na even wennen)

Pluspunten

• Geluid
  • Draagcomfort
  • App
  • Extra bas indien gewenst

Dragon76 30-01-2018

Goede accuduur en volle bass

Geschreven voor: Sony MDR-XB950N1B zwart

Voor liefhebbers van extra bass een must have hoofdtelefoon. Laat je zien met deze hoofdtelefoon, verkrijgbaar in diverse kleuren.

Pluspunten

• Volle bass
  • Lange accuduur
  • Geluidskwaliteit
  • Bluetooth
  • Headphone Sony app

Minpunten

• Ietwat grote hoofdtelefoon
  • Hoofdtelefoon kussens zitten wel warmpjes
  • Je moet wel van volle bass houden

Irobbh 03-06-2017

Goede geluidskwaliteit

Geschreven voor: Sony MDR-XB950N1B zwart

Hiervoor meedere koptelefoons gehad en gestest en telkens iets kunnen vinden wat niet aan mijn verwachtingen heeft kunnen voldoen. Om deze redenen waren mijn verwachtingen van deze koptelefoon dan ook niet hoog. Echter valt deze mijn alleszins mee. Door de bluetooth functie en knoppen op de koptelefoon is deze zeer makkelijk in gebruik. Ook vind ik de bass-boost functie zeer fijn. Voor iedereen bied deze koptelefoon dan ook zijn of haar favorieten. Het design had naar mijn idee echter beter gekund. De hoofdband sluit namelijk niet mooi aan wat heb erg lomp laat lijken.

Pluspunten

• Geluid
  • Bass

Thomas D. 31-05-2017

Perfecte koptelefoon voor de muziekliefhebber

Geschreven voor: Sony MDR-XB950N1B zwart

Hoi! Ik ben Thomas en ik heb de afgelopen weken deze koptelefoon van Sony getest. Ik deel mijn mening en mijn bevindingen graag met jullie.

Als echte muziekliefhebber zit ik vaak met mijn koptelefoon op naar muziek te luisteren. Ik merkte meteen dat er een hele goede bass in zit.

Mijn verwachtingen waren hoog, mede gelet op de prijs. Ik was heel benieuwd naar de bass van de koptelefoon maar ook naar de Noise-canceling. Over beide ben ik erg te spreken. Als je de Noise-canceling aan hebt staan doet hij zijn werk goed. Je hoort niets meer van de geluiden om je heen.

Voor de rest heeft de koptelefoon naar mijn mening een goede uitstraling. Ik vind de legergroene kleur erg mooi en het model is ook erg mooi en handig. Je kan hem makkelijk meenemen omdat je de koptelefoon in kan klappen en je krijgt er ook een handige opbergzak bij. Ik vind hem wel een beetje aan de grote kant maar het maakt het de koptelefoon niet zwaar.

Alle functies zijn duidelijk en makkelijk te bedienen. Ook is de handleiding die erbij geleverd wordt, is heel makkelijk te begrijpen en je leert snel met de koptelefoon om te gaan.

De accuduur van de koptelefoon is heel erg lang maar daarentegen moet hij naar mijn mening ook lang opladen ( 7 uur). Een minpuntje is, dat de functies van de koptelefoon wegvallen, als je hem verbindt met je telefoon via een kabel. Je kunt dan niet doorspoelen naar het volgende nummer, het volume niet aanpassen en het bass-effect niet gebruiken.

Over het algemeen ben ik heel erg tevreden over de koptelefoon en kan ik iemand die veel muziek luistert, deze koptelefoon zeker aanraden!

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Fraai design
  • Goede bass
  • Kabel

Minpunten

• Oplaadtijd

Michelle006 28-05-2017

Mooi geluid en mooi design!

Geschreven voor: Sony MDR-XB950N1B zwart

Ik wilde dit product hebben omdat ik altijd ruzie heb met mijn oortjes die standaard bij je telefoon zit. Die vallen altijd uit mijn oren en het snoertje zit altijd in de knoop. Ik ben opzoek gegaan naar een koptelefoon met goede functies en zonder snoertjes!!
De sony koptelefoon biedt alles wat ik van het product had verwacht. Het geluid is heel mooi, de bass functie is erg goed. Maar ook zonder bass is het geluid mooi. Het is gemakkelijk met een knopje uit te zetten. De Bluetooth functie werkt goed en de verbinding blijft goed, hij valt niet weg. Ook erg fijn! De headset dekt de oren goed af. Je wordt tijdens het luisteren niet afgeleid door buitengeluiden. Wat ook een nadeel kan zijn voor als je deelneemt aan het  verkeer. Op de fiets moet ik dus extra opletten! Ik gebruik het product voornamelijk op de fiets.  Het design is strak en zonder teveel poespas. Daar houd ik van! Ik zal het product iedereen aanraden.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Goede bass
  • Mooi design
  • Goede verbinding

Minpunten

• Sluit goed af, kan nadelig zijn in verkeer.

Nijntje 27-05-2017

Muzikaal genieten

Geschreven voor: Sony MDR-XB950N1B zwart

Omdat ik last kreeg, bij langdurig naar muziek luisteren, van mijn in-ear headset ben ik opzoek gegaan naar een on-ear headset bij voorkeur draadloos met zachte earpads.

Ik gebruik de headset dagelijks om muziek te luisteren helaas heb ik 'm nog niet tijdens een lange vlucht kunnen uittesten. Tijdens het dragen heb ik geen last van druk boven op mijn hoofd wel vind ik de oorpads wat warm. Je hebt geen last van in de weg hangende kabels omdat je de muziek streamt via Bluetooth. Het gebruik van een kabel is wel mogelijk en deze wordt ook meegeleverd. Het geluid is super met een EXTRA bass met de noise cancelling aan zit je in je eigen wereldje. De knopjes die op de oorschelpen zitten vind ik niet erg handig te bedienen als ik de headset op heb. Daarom heb ik de app gedownload zodat ik de headset eenvoudig kan bedienen.
Ik heb er geen spijt dat ik de headset gekocht heb.

Pluspunten

• Geluid
  • Draadloos
  • App

Minpunten

• Bediening buitenzijde oorschelp