Creative EP-635 In-Ear Earphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Creative EP-635 In-Ear Earphones op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

KrissCross 16-06-2008

Zeer goed in-ear hoofdtelefoontje voor mooie prijs. Levert mooi vol geluid en goede bas. Sluit omgevingsgeluid goed uit en is daarom uiterst geschikt voor rumoerige omgevingen. Nadeel van witte versie van deze koptelefoon: de rubbere delen worden naar verloop van tijd wat geel (vies).

GJP 21-04-2007

Er komt goed geluid uit deze koptelefoon, waarij vooral prettig is dat omgevingsgeluid geblocked wordt. Wel even wennen: als je deze koptelefoon in hebt en je eet/drinkt wat hoor je alle geluiden in je schedel. Absoluut nadeel: Het snoer is veeeeel te kort.

grbn 29-01-2007

Een absoluut TOP produkt!!!De hieronder eerder geplaatste matige beoordeling slaat de plank dan ook volledig mis. Gebruik ze zelf i.c.m. de Creative ZEN Vision M mp3-speler; ook een top produkt. Heb een zeer kritisch en goed gehoor, maar bij mijn weten zijn dit toch zeker een van de allerbeste ear-phones die momenteel verkrijgbaar zijn. Je moet ze inderdaad wel ff goed IN je gehoorgangen plaatsen (is wel ff wennen, voelt als een lichte druk), maar dan is het geluid ook adembenemend mooi! Je moet natuurlijk wel altijd mp-3 van een goede Bit Rate afspelen. Enkele dagen geleden aangeschaft, dus over de duurzaamheid kan ik nog geen onderbouwde uitspraak doen, maar met standaard 2 jaar garantie neem ik aan dat dit wel goed zit.

maartje bronkhorst 30-12-2006

Dit zijn uitstekende in-ears! Inderdaad, inspelen is ALTIJD noodzakelijk. Zowel
bij earbuds, hoofdtelefoons als speakers. En je moet ze wel goed IN je
gehoorgang plaatsen. Samen met de EP 630 (dezelfde specificaties, alleen dan
zonder nekkoord, een langer snoer en in het zwart) is dit momenteel zelfs de
beste in-ear op de markt! Ik begrijp de slechte recensie hieronder dan ook
helemaal niet.

Maartje Bronkhorst, Amsterdam

Gé3 08-09-2006

Een dag in bezit, de geluidsweergave is belabberd, geen lage tonen, geen vol
geluid, het is net aslof je 30 jaar terug in de tijd bent. Snoer tekort, dopjes
passen niet lekker, geluid is slecht, kortom, waardeloos, weggegooid geld.