Sennheiser HD 212 PRO Professional Closed-Back Headphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HD 212 PRO Professional Closed-Back Headphones op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Geiz 21-01-2011

Deze hoofdtelefoon al minstens een jaar of 6 in bezit (ruim voor 2006 dus) en ik luister er nog steeds met plezier naar.
De geluidskwaliteit is geweldig, lekker veel laag en hij zit zeer goed. Het snoer is behoorlijk sterk en bij te hard trekken, trek je alleen de stekkertjes uit de oorschelpen los, die je er zo weer in steekt.
Minpuntje, het schuim binnenin de schelp wordt broos en brokkelt volledig weg. Elke keer je oren vol met zwarte pluisjes dus.

J.Duijker 19-02-2009

Een ongelofelijk goede hoofdtelefoon! Design is strak en modern. Ook is het een mooi fijn klein apparaat; niet te groot. Je kunt je er dus goed mee vertonen in het openbaar. Nu ik het daar toch over heb, omringende mensen zullen totaal geen last hebben van het geluid dat deze hoofdtelefoon produceert. En omgekeerd zul jij geen last van de omringende mensen hebben want met deze Sennheiser op hoor je werkelijk niets van je achtergrond waardoor je nog beter van je muziek kunt genieten.
Belangrijkste is uiteraard het geluid. Het geluid is werkelijk FANTASTISCH! De hoge en lage tonen komen prachtig tot hun recht. Het bass geluid is zéér goed, niet te overheersend, niet te slapjes. Gewoon zoals je het wilt horen. Daarnaast klinkt alles heel zuiver! Ik stond versteld toen ik deze hoofdtelefoon voor het eerst opzette. Enig minpuntje is op dit moment dat ik vind dat de m'n oren een beetje afgekneld worden maar dat is waarschijnlijk de nieuwigheid, hier zal nog wel wat rek in komen. Verder de beste hoofdtelefoon van Sennheiser in het midden- en betaalbare segment. Absolute aanrader!! Als je nog twijfelt over deze hoofdtelefoon, NIET DOEN! Koop 'm!

FireDrake 11-11-2008

Draagcomfort:
De zachte rand zit goed over je oren. Pas als ik de koptelefoon een hele dag op heb (werkdag), zijn mijn oren een beetje plat, maar dat kun je verwachten.

Vormgeving:
Ik vind hem mooi gevormd, mooie kleur.

Geluidskwaliteit:
Heel goed, vol geluid, goede bas, en omgeving hoort niks van het geluid als je hem draagt.

Duurzaamheid:
Goed, ik heb hem aardig vaak laten vallen (door snoer), en nog geen stukje kapot.

Gerhard- 20-06-2006

Geluid: Zeer goed zoals gewend van Sennheiser.
Schermt omgevinggeluid goed af.

Confort: Zeer goed. Door de zachte rand van oorschelpen kan je hem uren dragen
zonder irritaties.

Duurzaamheid: Het gebruikte plastic lijkt niet niet stevig maar kan heel wat
geweld hebben heb ik ondervonden. Als je hem laat vallen kunnen de oorschelpen
losraken, maar die klik je zo weer vast.

Het snoer is bevestigd met stekkers in de oorschelpen maar is na meerdere keren
blijven haken uiteindelijk toch stuk gegaan. Los snoer tot nu toe nog nergens
kunnen vinden.
Heb Sennheiser gemaild, wacht nog op antwoord.