Sony DJ Headphones MDR-V300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DJ Headphones MDR-V300 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

janz 01-09-2012

---------Update review, 1-9-2012----------
Nog steeds veel plezier van deze koptelefoon, voor een zacht prijsje gekocht in de aanbieding bij een supermarktketen die in heel nederland zit.
de geluidskwaliteit is zeer goed.
Ik sluit hem aan op bijv mijn Ipad en kijk naar uitzendinggemist naar een muziekprogramma. Moet je horen wat dan het verschil is in kwaliteit met je tv-tje

---------1e review, 14-5-2012---------
een uitstekende koptelefoon voor weinig geld.
In de aanbieding gekocht.
Lekker lang snoer

Ik beleef hier veel plezier aan.

met name de bassen zijn prima

ruuders 26-04-2011
Geschreven voor: Sony DJ Headphones MDR-V300

Perulez, ik heb deze vandaag gekocht bij de Aldi in Purmerend aan de Wagenweg en zij hadden er nog zeker eenstuk op twaalf liggen, dus als je daar in de buurt woont.

perulez 22-04-2011
Geschreven voor: Sony DJ Headphones MDR-V300

Ik heb deze headphone gekocht JUIST om het lange snoer. Ik heb meerdere sennheizers in de range van 30 tot 400 euro. Deze Sony heeft mij 30 euro gekost(mooie aanbieding van de aldi, al hadden ze er maar 4 binnen gekregen en kon ik maar 1 kopen) Ik heb spijt dat ik niet naar andere aldi's ben gegaan om er nog een te kopen. Wat een geluid voor 30 euro. Hij benaderd dus echt mijn duurdere sennheizers. Mooi levendig geluid en natuurlijk geluid van instrumenten. Duurzaamheid kan ik helaas niet beoordelen. Ik mis alleen de zachte voering aan de bovenzijde, iets dat bij lang dragen wel iets meer comfort bied.

UTR030 18-07-2008
Geschreven voor: Sony DJ Headphones MDR-V300

Perfecte hoofdtelefoon voor een nette prijs! Heb er zo'n 2 jaar veel plezier gehad en helaas nu nog maar uit 1 kant geluid. Komt niet door de kwaliteit van dit model maar door m'n eigen onvoorzichtigheid... Nu wederom hetzelfde model besteld!

Draagcomfort: makkelijk te stellen, zachte kussentjes en geen last bij lang dragen!
Vormgeving: Dit is uiteraard persoonlijk maar deze zwarte hoofdtelefoon past mooi bij m'n zwarte Creative Zen mp3-speler.
Geluid: Prima geluid voor dit geld! Kreeg van diverse andere mensen te horen die muziek door mijn hoofdtelefoon luisterde dat ze het geluid erg mooi vonden! Kortom; prima!
Duurzaamheid: Heb hem bijna dagelijks vele uren p/d gebruikt en na 2 jaar geeft ie de geest... Ben er niet supervoorzichtig mee omgesprongen dus heb zelf iets losgetrokken toen ik het lange 3 meter snoer bij de stoel wilde wegtrekken.

ALM 09-01-2008
Geschreven voor: Sony DJ Headphones MDR-V300

Een vriend van me had de MDR-V300. Heb de V250 aangeschaft omdat deze een stuk goedkoper is. Heerlijke koptelefoon maar na een paar maanden is dat fragiele volumeregelaartje al kapot gegaan waardoor ik slechts in 1 oor geluid had. Toen in de winkel omgeruild voor de V300. Deze hoofdtelefoon is vele malen beter. Steviger, mooier oorkussen, steviger snoer, opvouwbare oorschelpen en veel mooier geluid. Echt die extra 20 euro wel waard! Enige nadeel van de V300 is dat het snoer nóg langer is dan die van de V250. Als je dit echt een groot probleem vindt kun je het altijd laten inkorten bij een audiozaak.

Kortom: leg wat extra geld neer voor de V300 ipv de V250!

Gillesvanleeuwen 18-12-2006

Goede koptelefoon, k heb m nu mischein al bijna 2 jaar, k heb hem wel één keer
moeten repareren door zijn kleinree broetje te kopen en de speakers daarin te
stoppen. Die versie heeft beduided mindere kwaliteit speakers dan deze.
Het volume relatief enorm, hangt natuurlijk af van wat voor invoer je gebruikt.

je moet er niet op gaan staan of zitten, dan is ie onmiddelijk kappot het
plastic is vrij dun. dat heeft een vriend een keer gedaan. vermijd dat!

ooh ja, hij rek vrij snel uit, als je veel muziek luisterd en m langer dan een
half uur op je hoofd hebt zit ie zeker veel losser dan daar voor, maar hij
krijgt zijn originele vorm wel weer terug. tenmiste, dat heb ik.

rodeo59 29-07-2006

geluid is goed voor gebruik bij een mp3 of minidisk-speler. veel bas en veel
volume, hoge tonen ook goed.
echter niet goed bruikbaar onderweg vanwege lang en zwaar snoer. zeker 2 meter
lang! wel bruikbaar als je thuis (zittend) naar mp3 of minidisk wilt luisteren.
Voor een goede muziekinstallatie is een zwaardere kwaliteit koptelefoon weer
aan te bevelen.
Kortom: geluid goed voor mini-apparaat maar niet bruikbaar onderweg.