Sennheiser 517680

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sennheiser 517680 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

TFT 11-04-2015
Geschreven voor: Sennheiser 517680

Dat Sennheiser voor de PXC 450 earpads meer dan 46 euro vraagt is echt schandelijk. Mensen koop deze zooi niet. Ik heb het namelijk wel gedaan en deze waren in minder dan een jaar versleten. mensen bespaar u geld en investeer u geld in een nieuwe hoofdtelefoon. Maar niet in Sennheiser de kwaliteit van hun staat namelijk totaal niet in contrast met wat u er voor betaalt. u zou beyerdynamic kunnen nemen dat is veel goed koper en stukken beter.

PS Ik in de nog geen 4 Jaar dat ik gebruik heb gemaakt van de PXC 450 de earpads maar liefst 3 keer moeten vervangen. En dat vind ik voor een hoofdtelefoon waar Ik 379 euro voor heb betaald veel te vaak. Dat is wel 138 euro aan vervang onderdelen op nog geen 4 jaar tijd. Daar koop je onderhand een BEYERDNAMIC DT 770 PRO 250 OHM voor. Die echt 10 keer beter is als de Sennheiser PXC 450.