Sennheiser MX 50 Street Line

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MX 50 Street Line op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

Arie020 17-04-2007
Geschreven voor: Sennheiser MX 50 Street Line

Hoewel natuurlijk niet vergelijkbaar met de nieuwste Koss, krijg je voor het geld prima oordopjes.
Het geluid heeft dankzij het 'basswind' systeem een goede bas (vaak een probleem bij voordelige oordopjes), mits je de dopjes goed plaatst. Daarbij komen we ook meteen bij een ergonomie: de dopjes zijn nogal groot, en zijn dus niks voor mensen met kleine oorschelpen. Maar als ze eenmaal in je oor zitten, blijven ze ook zitten, en kun je er zelfs prima mee sporten.

Grbuiker 10-03-2007
Geschreven voor: Sennheiser MX 50 Street Line

Klopt ik heb dit oordopje ook. vind het nogal bager, het past niet eens in je oor (veels te groot). geluidskwaliteit valt mee. en dat ik daarvoor dit bedrag heb moeten betalen. Zonde!

BigFreak 21-02-2007
Geschreven voor: Sennheiser MX 50 Street Line

dit zijn echt hele slechte doppen er komt geen bass uit en ze hebben echt geen mooi helder geluid.