Beste deals -5% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Audio-Technica ATH-SQ1TW op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

m**********@g******** 27-11-2022
Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Deze oortjes zijn erg aangenaam in gebruik.
Ze dempen het omgevingsrumoer.
Zitten fijn in de oren en vallen niet uit tijdens het sporten.

j***************@t********* 22-11-2022

Tevreden kennismaking

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Voor mij een eerste kennismaking met draadloze oortjes. Aangenaam verrast. Geen problemen meer met kabel.
Mooie aantrekkelijke verpakking. Makkelijk uithalen en opbergen van oortjes.
Ik gebruik de oortjes vooral voor het luisteren van muziek, het kijken van Netflix op gsm. De microfoonfunctie heb ik hierdoor nog niet uitgetest.
Op het eerste zicht zien de oortjes er wat groot uit. Zitten comfortabel, alhoewel toch wel wat druk voelbaar na een uurtje. Kunnen ook aangepast worden aan ieders oor grootte door de 4 soorten opzetstukjes. Blijven mooi vast zitten in het oor.
Het koppelen met gsm ging super vlot. Ook blij verrast met de kwaliteit van het geluid. Ook handig bij het inbrengen van het oortje krijg je de batterijstatus te horen.
Prijs/kwaliteit prima product.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • batterijduur

Minpunten

• tamelijk groot

Julie1703 22-11-2022

Fantastische draadloze oortjes

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

De draadloze oortjes zijn makkelijk in gebruik door iedereen. De oortjes hebben elk een soort van klein touchscreen waarmee je verschillende functies kan bedienen zoals het volgende liedje opzetten. Het geluid dat er uit komt is zeer goed! Fijn dat je ook het achtergrond geluid kan uitschakelen.
Ikzelf heb kleine oren, maar omdat er verschillend maten inzetten past het perfect.
Ik heb niets aan te merken op dit product.

Pluspunten

• Geluid
  • Klein
  • Handig in gebruik

m********************@g******** 21-11-2022

Hoge verwachtingen maar viel wat tegen

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Ik gebruik de oortjes nu enkele weken en het eerste wat ik vertel als mensen vragen hoe ze zijn, is dat ik ze echt niet comfortabel vind zitten.
Ze zouden gemaakt zijn voor kleine oren, en met de kleinste dopjes passen ze wel ok aan de binnenkant, maar de buitenkant is voor mij te groot. Na tien minuten dragen, voel ik ze al drukken tegen mijn oorschelp.

Qua verbinding maken ging het de eerste keer echt vlot. Mijn zus heeft ze ook eens gebruikt, en zij kreeg maar 1 oortje verbonden. Toen ik ze opnieuw aan mijn GSM wou koppelen, kreeg ik hetzelfde probleem. Na een paar keer verwijderen en opnieuw proberen kon ik ze wel terug beide verbonden krijgen.

Ook qua geluid vallen ze voor mij wat tegen, ik vind het geluid soms redelijk vlak, hoor de bas niet altijd goed,... Om mee te bellen of podcasts te luisteren is het geluid wel heel duidelijk. Zelfs 1 oortje is vaak genoeg om goed te kunnen volgen.

Waar ik wel tevreden over ben is het opladen van de oortjes, hoelang ze meegaan en de verpakking (mooi en goed ingepakt).
Na enkele weken moet ik nog steeds wel wennen aan de verschillende opties om de oortjes te bedienen. Super dat je er vanalles mee kan! (echt fan van) Maar omdat het voor mij de eerste keer is dat ik ermee werk (en ik ze voorlopig ook niet dagelijks gebruik), is het wel een aanpassing.

Al bij al zijn het geen slechte oortjes, alleen waren mijn verwachtingen qua geluid en comfort misschien iets te hoog.
Prijs kwaliteit zijn ze volgens mij niet slecht, maar voor mensen met kleine oren zou ik ze niet meteen aanraden

Pluspunten

• Mooi design
  • Praktische verpakking
  • Eerste keer snel gekoppeld

Minpunten

• Comfort voor kleine oren
  • Soms vlak geluid

patrick01 18-11-2022

Geweldige kwaliteit maar mindere pasvorm

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Ik heb deze oortjes nu een paar weken getest en ik ben redelijk tevreden. De kwaliteit geluid die uit de oortjes komt is echt bijzonder goed. Je hoort duidelijk meerdere lagen in de muziek. Dus als je een audiofiel bent heb je hiermee prima oortjes. Het design had wat mij wat spannender gemogen. Wat mij betreft is het grote nadeel het pascomfort van de oortjes. Ze zitten bij mij gewoon niet bijzonder lekker, ook niet met de verschillende rubberen dopjes. Als je al wel gewend bent aan dit soort rubberen oortjes dan zal het bij jou vast meevallen. De oortjes verbinden lekker snel met je telefoon via Fast Pair en de connectiviteit is over het algemeen goed. Ik denk dat je met deze oortjes voor een goede prijs, een goede kwaliteit krijgt. Ze voelen premium aan, net zoals het doosje waarin ze zitten.

Pluspunten

• Kraakheldere muziek
  • Premium feeling

Minpunten

• Pasvorm
  • Connectiviteit niet altijd even goed

Pg2020 17-11-2022

Prima

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Ik heb de Audio-Technica ATH-SQ1TW Wireless Earbuds een tijdje mogen gebruiken. Ik ben op zoek geweest naar oordopjes die op maat af te stellen zijn in verband met relatief kleine oren. Bij deze oordopjes worden verschillende dopjes meegeleverd zodat je ze passend kunt maken. De oordopjes zijn van een stevige kwaliteit en worden geleverd met een doosje waarin je ze ook oplaad. Het koppelen aan je telefoon is vrij eenvoudig. De oordopjes hebben een lange batterijduur en bij het aan doen hoor je ook hoeveel batterij de oordopjes nog hebben. De geluidskwaliteit is prima, helder en duidelijk. Het touchpad werkt goed, soms iets te goed dus dat is in het begin vooral wennen. De noise cancelling is voor mij persoonlijk iets te goed. Ik gebruik de oordopjes tijdens het wandelen maar doordat de oordopjes zo nauwsluitend met je oren zijn, hoor je nog amper omgevingsgeluid. In het verkeer is dat niet heel handig. Maar mocht je ze gaan gebruiken om je af te zonderen van omgevingsgeluid dan is dit zeker een aanrader.

Pluspunten

• Kwaliteit

Palmpje 15-11-2022

Gewoon goede oortjes!

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Ik heb de audio Technica ATH-SQ1TW oordopjes nu een paar weken mogen testen voor reviewclub.nl en ik ben erg tevreden. Ze zitten Lekker, en het geluid is voor deze prijs boven gemiddeld. Het bedieningspaneel aan de oortjes kan handig zijn, maar het grootste deel van de tijd ben ik steeds weer opnieuw aan het zoeken waar alle functies ook alweer zitten. Ook wil het 3x tikken niet altijd goed gedetecteerd worden.
Wat ik ook jammer vind is dat er geen app beschikbaar is waar je evt equalizer instellingen of aanpassingen in de besturing kunt aanpassen.
Ik vind de Audio Technic ATH-SQ1TW oordopjes erg fijn tijdens het sporten en werken. Ze blijven goed zitten, het draagcomfort is prettig, en ongeacht welk oordopje je in je oren hebt je kunt altijd telefoongesprekken aannemen of beëindigen. 1 nadeel aan bellen met 1 oortje is dat je niet altijd even goed verstaanbaar bent.
Het koppelen met de telefoon was bijzonder makkelijk! Je haalt de oortjes uit het doosje, houdt het doosje open naast je telefoon en je krijgt een popup dat de oortjes willen beginnen. Wat ook fijn is is dat je elke keer dat je de oortjes in je oren doet je de batterijstatus van het oortje te horen krijgt (high, medium, low).
Al met al ben ik dol tevreden met de oortjes.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen app

Trijn 14-11-2022

Tevreden

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

De oortjes zijn gemakkelijk te koppelen met bluetooth, ook het wisselen van apparaten over en weer werkt goed. Er zitten 4 plastic plugs bij welke je op het oortje kan doen afhankelijk van wat bij jou prettig zit. De oortjes draai je een kwartslag en blijven goed zitten. Het geluid is zuiver en duidelijk, zelf luister ik vooral muziek en podcasts. Het bedienen gaat door te tikken op de linker of rechter oor, waarmee je volume kan regelen of de muziek kan pauzeren. Dit werkt allemaal goed. Wanneer ik de oortjes 1,5 uur draag is mijn binnenoor gevoelig wanneer ik ze er uit haal, maar dat is persoonlijk. Een minpunt is dat met bellen mensen mij niet goed horen. Ze zeggen mij dat ik ver weg ben en zacht te horen, zelf hoor ik degene met wie ik bel prima.

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • zit prettig
  • goed geluid
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• bij bellen word ik niet goed verstaan
  • gevoelig binnenoor na min 1,5 uur dragen

CountFerenc 13-11-2022

Een aanrader!

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Ik heb deze draadloze oortjes een paar weken mogen testen en ben hier heel tevreden over. Ze zitten met een kleine draai of twist bijna meteen goed in het oor, het draagcomfort is goed en het geluid is zeer aangenaam.
Aan het linkeroortje kun je het geluid makkelijk bedienen en aan het rechteroortje kun je het geluid makkelijk op pauze zeten of volgende selecteren. Ook kan je rechts de functie "hearthrough" activeren waardoor je het omgevingsgeluid toch niet helemaal uitsluit.
Een zeer degelijke, goed klinkende en comfortabele oortjes.

Pluspunten

• zitten vrijwel meteen goed
  • comfort
  • bediening
  • geluid

Minpunten

• nog geen gevonden

Danyboiie 11-11-2022

Zeer goede oortjes

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Ik heb de oortjes nu een paar weken kunnen testen.
Deze werden zonder probleem gekoppeld aan mijn gsm.
Kwaliteit van het geluid is zeer zuiver. De oortjes zitten goed in de oren en blijven ook tijdens intense bewegingen ook goed zitten.
Aanrader voor iedereen!

-TM- 11-11-2022

Redelijk goede oortjes

Geluidskwaliteit: 7,9/10
Comfort oor: 7,5/10
Bediening: 4,5/10 echt ondermaats: Onnodige comments zoals "paused", "Bluetooth connected/disconnected" zijn volledig onnodig net zoals het "bliepje" wanneer je het geluid luider zet.

Pluspunten

• geluidskwaliteit

Minpunten

• bediening

#LOVE&Bo25 10-11-2022

lekkere oortjes

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Heb deze oortjes gekregen om te testen en verwachtte er niet heel van, maar ben erg blij met wat ik heb gekregen !

Deze oortjes zitten lekker en vallen er niet snel uit. Het doosje is een goed fotmaat en het product is handig ontworpen. Het is duidelijk hoe je de oortje moet indoen en in welk oor.

ik kon met deze oortje lekker fiesten. Ik kon ze makkelijk harder, zachter of uit zetten zonder veel moeite. Er is ook een vrouwen stem die meld of je oortjes zijn verbonden aan het apperaat en of je oortjes bijna leeg zijn. Wat niet snel gebeurd. Het geluid is lekker vol zodat je lekker kan luisteren en de bas is goed.

Het enige irritanten is als de oortjes verbonden zijn en je het geluid uitdoet. Wanneer je praat hoor je jezelf dubbel wat niet gebeurt bij andere merken.

Dit zijn oortjes die goed werken en lekker praktisch zijn. De prijs voor deze kwaliteit is goed.

Nisjeography 10-11-2022

Mooi geluid

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Ik heb de earbuds mogen testen.

Eerst natuurlijk de batterij opladen en dat was zo gelukt. Tot nu toe heb ik nog een volle batterij na intensief gebruik. Heel handig met de oplaadetui, vooral als je onderweg bent.

Ik vind ze goed zitten en heb zelf voor de XS gekozen. Vaak heb je geen extra maten erbij zitten en dat is met kleine oren vaak ellende. Nu passen ze perfect en voelen ze ook lange tijd prima aan zonder pijn ervan te krijgen.

De geluidskwaliteit vind ik echt top. Er zit een goede bass in en het hoort zich prettig aan, niet schel etc. Ik hou van harde muziek, dus dat vind ik ook erg belangrijk eraan.

Gelukkig zit er ook een hear through functie op, want je hoor echt amper wat als deze uitstaat. Goed microfoontje waardoor je weer normaal kunt communiceren, als deze functie aanstaat.

Het aanraaksysteem ben ik minder enthousiast over. Naar mijn mening is het te gevoelig. Als ik er ook maar even langskom, dan reageert ie al. Ook moet je je lam duwen met volume up and down. Ik mis de functie waarmee je meteen naar de max and low kunt gaan.

Pluspunten

• Kwalitatief mooi geluid incl goeie bass
  • Batterijduur
  • Comfortabel

Minpunten

• Aanraaksysteem te gevoelig

Rick Schoofs 09-11-2022

Hele fijne oordopjes

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

De oordopjes van Audio-Technica ATH-SQ1TW Wireless Earbuds, zijn hele fijne oortjes.
Duidelijke uitleg middels plaatjes en korte tekst, tevens erg handig in gebruik met vinger bediening, ooit gevolgd door een vrouw die de functie verteld.

Verder gaan ze na een keer laden meer dan een week mee, gemiddeld 4u per dag luisteren wisselend met pauze aan en uitzetten.

Het geluid is erg goed en ook handig is de hear trough functie, waarbij je na eventueel op pauze zetten een gesprek kan horen.

Ook kun je prettig met deze oortjes bellen, zonder dat dit storend word ervaren door de ontvanger.

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • Hear trough functie
  • Handige bediening

Minpunten

• Veel functies om snel onder de knie te krijgen
  • Verder nog geen gevonden

Emma91 08-11-2022

Prima totaalpakket

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Compact pakketje, alle benodigdheden aanwezig. Stevige case, USB C oplader en diverse maten oordopjes. Het pairen / syncen met Android ging bijzonder soepel. Batterijduur zou voor mij iets langer mogen (lange reistijden, dus veel muziek en podcasts). Luisterkwaliteit is goed en ook over het bellen ben ik tevreden. Middenklasse kwaliteit van de oortjes die ik tot nu toe gewend ben.

Pluspunten

• Stevige case
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Batterijduur

Peters 08-11-2022

Goed Geluid, slechte controls

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Ik heb het product voor de afgelopen 2 weken getest. hiervoor heb ik de Jabra elite 65t dagelijks gebruikt.
Het eerste wat me opvalt is hoe comfortabel de Audio-Technica ATH-SQ1TW zitten. Ze zijn niet groot, lomp en passen lekker knus in mijn oren. Verder klinken ze ook erg goed , hebben mooie krachtig bass geluid zonder dat het te overheersend word ook voor langdurige teamscalls en tijdens het rennen blijven ze goed zitten zonder dat dit comfort problemen oplevert.

Het grote nadeel van de Audio-Technica ATH-SQ1TW vind ik wel de manier van besturen, dat is namelijk allemaal touch gevoelig, en voor veel van de irritant dus als je op de fiets zit of aan het rennen bent en een nummer wilt skippen. Bij mij pakte hij vaker de commando's net niet.

Nog een groot nadeel is de case waarin de Audio-Technica ATH-SQ1TW komen. Hij is usb-c , dat is een groot pluspunt, alleen de vorm is een zeer irritante kubus vorm die niet lekker in je broekzak past

Pluspunten

• Goed geluid
  • Geen app installeren
  • usb-c charging case
  • comfortabel
  • Goede microfoons/duidelijk te verstaan

Minpunten

• Slechte controls
  • onhandig format charging case
  • Geen app (minder configuratie mogelijkheden)

j**********@h********** 07-11-2022
Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Heb deze Audio Technica oortjes nu een 2-tal weken in gebruik.

Bij het openen van de verpakking was het direct een fijne verassing om de verschillende maten siliconen oordopjes terug te vinden, waardoor deze in elk type oor passen.

Ze waren zeer eenvoudig en snel gesynct op mijn mobiele telefoon.

Helaas geen noise cancelling, dat had wel gemogen, de functie voor omgevingsgeluid aan en af te zetten is dan weer wel een meerwaarde.
De geluidskwaliteit is heel erg goed, True Wireless is een fantastische technologie.
De lage tonen zouden wel wat meer power mogen hebben.

Het is wel erg storend om steeds de stem te horen als je een handeling doet zoals bv. play, pause,.. Dit zou je moeten kunnen uitschakelen indien gewenst.

Bellen met deze oortjes gaat goed, maar is ook niet echt fantastisch zoals bij andere merken uit deze prijsklasse.
Een app om de oortjes te configureren zou ook wel erg handig zijn!

Pluspunten

• Verschillende oordoppen voor elk type oor
  • True Wireless

Minpunten

• Geen app om te configureren
  • Geen noise cancelling

DianeW 07-11-2022

Fijn product, in het begin even wennen.

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Ik moest in het begin erg wennen aan deze oortjes, maar na één week deze gebruikt te hebben raar ik er aardig aan gewend.

Zelf ben ik altijd in bezit geweest van bedraade oortjes, deze zitten altijd in de knoop, vallen uit je oren en zijn eigenlijk alles behalve praktisch. Nu mag ik deze draadloze oortjes testen voor de reviewclub. Waar ik in het begin erg aan moest wennen is dat je jezelf gedempt hoort praten, dit komt omdat de oortjes je gehele oortoegang afsluit, uiteraard door de meegeleverde diverse kussentjes kun je deze oortjes gewoon op maat maken en zitten deze comfortabel. Je hebt bij deze oortjes een hear trough deze kun je aan of uit zetten. Erg fijn als je deze hear trough functie activeert als je bijvoorbeeld in de trein of op de fiets zit, de wind die meestal door de oortjes heen slaan is in dit geval niet aan de orde.

Het bellen met deze oortjes werkt prima, hoewel ik soms nog even hinder ondervind aan het verbinden van de oortjes ( ik vermoed dat dit komt omdat ik hem ook op mijn laptop gekoppeld heb) Ik moet dan even de bluetooth van mijn telefoon uitzetten. Deze oortjes zijn dan ook erg handig als je een teamsvergadering hebt of gewoon tijdens je werk muziek wilt luisteren.

Ook handig, zodra je muziek hebt opgezet met je telefoon dan kun je deze in je zak doen, je kunt dmv het gebruik van de oortjes, de muziek harder of zachter zetten, een lied overslaan of juist terug gaan naar het lied, en een lied pauzeren. Ideaal.

Op dit moment heb ik deze oortjes precies 1 week in mijn bezit en test ze dagelijks ivm mijn werk. Ik ben al erg blij dat ik de bedraade oortjes in de kast heb liggen en kan deze oortjes van Audio Tehnica ook echt aanraden.

Pluspunten

• Draadloos
  • bediening via de oortjes
  • hear trough functie

Minpunten

• wennen dat je jezelf niet goed hoort

Steffie 06-11-2022

Goede kwaliteit en eenvoudig te gebruiken

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Ik heb de oortjes nu enkele weken getest. De oortjes zitten in een compact en stijlvol doosje. Je kan ze dus gemakkelijk meenemen. Er wordt ook een kabel meegeleverd zodat je de oortjes kan opladen via het doosje. De oortjes zitten met magneetjes vast in het doosje en zijn gemakkelijk uit te halen. De kwaliteit van het geluid is zeer goed. Daarnaast zitten er extra functies op de oortjes zoals het geluid stiller zetten, luider zetten,... aan de hand van tikken op de oortjes. Dit vind ik persoonlijk nog wat ingewikkeld, maar ik denk dat je dit bij langdurig gebruik wel goed onder de knie krijgt en dat het dan heel handig is. De batterij gaat heel lang mee en wanneer je de oortjes insteekt, zegt hij hoe vol de batterij nog is. De oortjes zitten comfortabel. Het verbinden via bluetooth met andere toestellen verloopt heel vlot. Ik zou deze oortjes zeker aanraden!

Pluspunten

• Mooi
  • Compact, gemakkelijk mee te nemen
  • Goede kwaliteit
  • Gemakkelijk te verbinden via bluetooth

Minpunten

• Extra functies zijn moeilijker te gebruiken

DutchyX 05-11-2022

goede oortjes voor telefoon

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Er zijn een aantal zaken die erg positief zijn bij deze Audio-Technica ATH-SQ1TW Wireless Earbuds. Maar helaas ook een aantal minder positieve zaken.
Ik begin met het laatste:
* er zit helaas geen duidelijke handleiding bij, je moet het doen met een schematisch quick start guide in veel talen maar geen Nederlands! Dat is met name een probleem bij het pairen.
*ik krijg het vrij snel gekoppeld aan mijn Android telefoon, maar lukt met helemaal niet om te koppelen aan TV of Windows laptop
*er zit een hear through functie op (bv voor veilig gebruik op de fiets) maar hat versterkt dan ook de windgeluiden dus niet prettig
Wel positief is:
*het geluid is wat mij betreft prima
*het draaggemak redelijk goed
*en het bedieningsgemak ook goed
*heel handig is het opladen in de case.
*het harder en zachter zetten en stoppen en starten van de muziek en het doorgaan naar het volgende nummer gaat super makkelijk door tikjes op het linker of rechter oortje.
*de gebruiksduur is voortreffelijk, het accuniveau vermindert nauwelijks tijdens gebruik

Pluspunten

• goed geluid
  • prima case en oplaadmogelijkheid

Minpunten

• geen goede handleiding
  • niet voor laptop

barteke 05-11-2022

Als muziek in men oren

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Na een paar weken deze oortjes uit getest te hebben, kan ik zeggen dat ik aangenaam verrast was.
De oortjes komen in een compacte stijlvolle houder die de oortjes met stevige magneten op zen plaats houdt.
De oortjes zien er "bulky" uit maar eens je ze in je oren hebt, valt dit heel goed mee en blijven ze ook goed zitten.
Het geluid dat geleverd wordt is zeker voldoende voor mij en toch wel een stevige upgrade ten opzichte van mijn vorige draadloze oortjes
Het draadloos verbinden gaat zeer vlot, hoewel soms het rechtse oortje precies niet mee wil. Als het terug in de case gestoken wordt, is dit probleem verholpen en kan men verder.
De touchbediening is zeer gevoelig en krijg ik moeilijk onder de knie.
Het dubbel tikken wordt niet altijd geregistreerd waardoor bv het volume omhoog gaat in plaats van minder.
Conclusie: Al bij al ben ik wel tevreden over de kwaliteit van de oortjes en het geluid dat deze leveren voor de prijs.

Pluspunten

• strak, stijlvol design
  • goed geluid

Minpunten

• touchbediening
  • app of settings voor geluid

shauni2909 05-11-2022

Comfortabele Oortjes

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Enkele weken ben ik deze oortjes nu aan het testen. Wat ben ik tevreden van deze oortjes. De kwaliteit is echt heel goed de batterij gaat lang mee. Het geluid dat eruit komt vind ik goed van kwaliteit. de oortjes zitten ook heel comfortabel in je oor. zijn makkelijk aan en uit te zetten. ook de verbinding verliep heel goed. ook zitten er extra hoesjes in voor je oortjes. ze zitten ook in een goed opbergdoosje niet te groot en niet te klein. handig om op te laden en overal mee naartoe te nemen.

ThomasL 05-11-2022

Zeer fijne oortjes

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Ik heb deze oortjes nu enkele weken getest en ben er zeer tevreden over. Ondanks dat ze op het eerste zicht groot lijken, zitten ze heel comfortabel. Door de bijbehorende kussentjes in verschillende maten kun je de oortjes echt op jouw oor afstemmen en heb je ook niet het gevoel dat de oortjes snel uit zouden vallen. Het ging ook heel eenvoudig om de oortjes met mijn telefoon en tablet te koppelen. De muziekervaring is naar mijn smaak ook heel goed - ik ervaarde een rijk en vol geluid waarbij de muziek echt tot haar recht komt. Ik ondervond één klein probleempje, namelijk dat het linker oortje niet altijd automatisch aan gaat als je het uit de houder neemt. Maar als je het dan even in de houder stopt en er weer uit haalt is dat direct in orde. Wat een leuke plus is, is dat wanneer je het oortje instopt, je gemeld wordt wat de status van je batterij is.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Batterijstatusmelding

Blinding-in 04-11-2022

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Na het een paar dagen getest te hebben vind ik dat de case me iets te dik uitvalt, maar dat de oortjes er wel stevig in hangen door sterke magneten.
De audiokwaliteit is wel heel goed. Mooie bas.
De functie van het omgevingsgeluid valt wat tegen.
Een volledige review op bit.ly/reviews_blinding-in

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Blijven goed zitten

i*******@g******** 04-11-2022

Prima oortjes, niet uitstekend maar zeker ook niet slecht

Geschreven voor: Audio-Technica ATH-SQ1TW

Ik vind het prima oortjes. Vind ze aan de dure kant vergeleken met echte (bekende) merk oortjes. Ze werken echter goed, omgevingsgeluid sluit goed af en de bass is ook prima!

Pluspunten

• Demping omgevingsgeluid
  • Goede bass
  • Mooie uistraling
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Prijs/kwaliteit