Sennheiser MX 75 Sport Line

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MX 75 Sport Line op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

tonadam 02-09-2008
Geschreven voor: Sennheiser MX 75 Sport Line

Update. Ik heb de MX 75 sport met beschadigde kabel en kapotte dop aan 1 kant met begeleidende brief rechtstreeks naar Sennheiser in NL gestuurd. Ik heb dezelfde week een nieuwe koptelefoon gekregen. Ben er dolblij mee. Top service van Sennheiser. Ik gebruik deze koptelefoon alleen om te hardlopen en dat ben ik dan ook meteen gaan doen om ze weer in te spelen.

-------------------------1e review, dd. 6-8-2008--------------------------
Uitsluitend gebruikt om te hardlopen. Omdat ik lange duurloopjes doe, daarbij uiteraard zweet en ook in de regen loop is een spatdichte koptelefoon noodzakelijk. Heb 13 maanden gelopen nu met deze dopjes. Tot volle tevredenheid. Geluid was goed genoeg om te lopen. Maar helaas na 12 maanden ging toch de bekabeling langzaam stuk. Uiteraard genegeerd. Totdat het linker dopje er mee stopte. De winkel waar ik ze gekocht heb zegt geen garantie (die normaal 2 jaar is) want ze geven geen garantie op de kabel. Heel verhaal dat mensen het snoer oprollen rond hun ipod. Onzin, ik heb 'm alleen gebruikt om te hardlopen en daarna gingen de doppen meteen een la in. Dus wat dat betreft een beetje teleurgesteld. Van de andere kant, het zijn wel 13 maanden geweest. Ik ga ze nu toch zelf opsturen naar sennheiser, waarbij vermeld dat ze het op hun website hebben ze het over extreem stevige kabel.

SdeVries 12-06-2007
Geschreven voor: Sennheiser MX 75 Sport Line

Eindelijk gevonden: de vervanger voor mijn koptelefoon van mijn I-Audio G3. Deze heeeft nl een fantastisch geluid maar is net iets te groot en begint te irriteren tijdens het sporten. Na wat alternatieven (in-ear, on-ear) kwam ik uiteindelijk bij deze MX75. Door de extra dopjes (echt Sennheiser: blijven innoveren) blijft het ding perfect zitten en sluit meer dan voldoende de buitengeluiden uit (handig in de sportschool). Geluid is super (de I-Audio had alleen iets meer bass, ik denk door de contragewichtjes) en draagcomfort perfect, niet in de laatste plaats door het bijgeleverde klipje die je aan de kleding kan bevestigen waardoor het draad niet met zijn volle gewicht aan je oren trekt. Ook nadelen? Ja, de kleur is leuk tijdens het sporten maar daarbuiten wel erg opvallend, opgelost door ook de MX55 aan te schaffen (met hetzelfde principe). Kortom: zoek niet verder maar schaf deze aan.