Denon AH-NCW500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon AH-NCW500 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

mathyg 20-02-2013
Geschreven voor: Denon AH-NCW500

Ik heb de koptelefoon nu enkele dagen in mijn bezit en ik ben tot nu toe sterk onder de indruk. De bluetooth verbinding met mijn Iphone, die meestal nogal stroef loopt, werkt perfect. De ingebouwde afstandsbediening is heel gemakkelijk in gebruik, ook wanneer je tijdens het beluisteren van muziek een telefoongesprek doorkrijgt.
Zeer handig vind ik ook het reisetui waar je zowel de koptelefoon als toebehoren veilig in kan opbergen. De levensduur van de batterij kan ik momenteel nog niet beoordelen, maar vermoedelijk zal deze na verloop van tijd wel afnemen. Er is natuurlijk nog de passieve modus via een kabeltje maar dat beperkt de vrijheid van een draadloze koptelefoon dan weer.
Minpunten zijn wel de noise cancelling die niet echt optimaal zijn werk doet, al maak ik hier meestal niet echt gebruik van. En de prijs is aan de hoge kant. Ikzelf heb de koptelefoon kunnen bemachtigen aan een fel verminderde prijs, anders had ik hem waarschijnlijk niet gekocht.
Er is ook gratis de travel app van denon te downloaden waarmee je gemakkelijk toegang hebt tot je eigen muziekbibliotheek, allerlei radiostations,...
Al bij al een topper!