Philips CitiScape Downtown SHL5605GY

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CitiScape Downtown SHL5605GY op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Blahoe 27-11-2012

Deze koptelefoon is gezien het berag van 45 euro ( met verzendkosten ) , dat ik ervoor heb betaald gewoon super.
Hier voor heel wat koptelefoons gehad Sennheisser ,akg ,sony.
Het geluid is warm en de hoge tonen komen goed over.
Bij goed opgenomen muziek, natuurlijk ook belangrijk komt deze koptelefoon bij mij als winnaar eruit.
Je hoor weinig Omgevingsgeluiden , goed draagcomfort , trendy look . gewoon super

M.84 03-09-2012

Een hele fijne en bovendien mooi vormgegeven koptelefoon! Omdat het een over ear koptelefoon is, heb je weinig last van omgevingsgeluiden waardoor je optimaal van je muziek/film kan genieten. Ook het geluid is heel helder, een absolute aanrader met een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Jose88 31-08-2012

Ik was al enige tijd op zoek naar een mooie maar betaalbare headphone. Deze philips headphone is mooi vormgegeven en door de neutrale kleur past hij bij elke outfit! Het geluid is goed en je hoort weinig tot geen omgevingsgeluiden meer. Waar ik vooraf niet over nagedacht had, maar wat ik erg handig vind is dat je wanneer je gebeld wordt snel kunt schakelen tussen de muziek die je luistert en het telefoon gesprek. Ik vind het moeilijk om nu al de duurzaamheid te beoordelen, omdat ik de headphone nog maar een paar weken heb.

Tom1511 21-08-2012

Door de isolerende oorkussens kun je genieten van een perfect geluid, zonder de geluiden uit de omgeving. Daardoor kun je jezelf heerlijk afsluiten van de buitenwereld en genieten van muziek. De zachte hoofdband zit erg comfortabel. Met de geïntegreerde microfoon kun je handig schakelen tussen muziek en telefoongesprekken. Ik ben dan ook zeer tevreden over mijn Philips SHL 5605GY/10. Achteraf bezien heeft de grijze kleur een wat ‘goedkope’ uitstraling, maar de metalen details maken veel goed.