Sennheiser HD239

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser HD239 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

marniix11 14-05-2014
Geschreven voor: Sennheiser HD239

Ik heb deze koptelefoon nog maar een paar dagen, en ik heb geen enkel puntje van kritiek. Het klopt dat de koptelefoon geen geluid tegen houdt maar dat vind ik juist fijn omdat ik dan kan praten en muziek kan luisteren tegelijk. Het is niet zo dat anderen je geluid horen, tenzij je het heel hard zet natuurlijk.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, ik raad deze koptelefoon zeker aan!

airtje2611 30-06-2012

Hallo,

Ik heb de Sennheiser hd 239 al een paar dagen in mijn bezit en ben er heel erg tevreden over. Om antwoord te geven op de vragen. Ik heb voor deze koptelefoon de Beats audio in-ear headphones gehad, deze versterkte alleen de bass wat absoluut ook goed was, maar deze gaan heel snel kapot en de prijs-kwaliteit verhouding was niet zo goed. De sennheiser is geschikt voor alle muziek soorten, maar ik luister vooral muziek waarbij veel bass in zit. De geluidskwaliteit is voor deze prijs categorie uitstekend en ben ik heel erg tevreden mee, hij doet absoluut niet onder voor bv. Beats (en andere duurdere koptelefoons). Ook is hij makkelijk mee te nemen. In het echt is hij inderdaad wat kleiner dan op de foto, maar dat is juist heel handig. Comfortabel op de oren, maar aan de vormgeving is niet zoveel op aan te merken behalve dat het er gewoon op z'n sennheisers uitziet!

meesterkees 13-03-2012
Geschreven voor: Sennheiser HD239

Deze hoofdtelefoon net gekocht bij BCC. Tot nu toe ben ik er heel tevreden over. prima geluid. zit best lekker.
Het kabeltje lijkt me een beetje dun, ik hoop dat het heel blijft. Bij BCC had ik nu niet het gevoel een goede koop gesloten te hebben. Aan de kassa bleek de aankkoop 10 euro duurder dan de prijs op het demo exemplaar. De verkoper zij hierop "maar dit is ook geen prijskaartje van ons" Jammer, ik heb in het verleden aardig wat gekocht bij deze zaak. Ik denk niet dat ik nu ooit nog terug ga.

DamianvD 24-06-2012

hallo,
Ik heb even een vraag over de bass en hoge en lage geluiden.

Is het zo dat er net zo'n bass in zit zoals bij Beats of valt dat mee.

en klinkt het geluid mooi bij gitaar..

Ik ben zelf van plan er één te halen, maar wil natuurlijk niet een koptelefoon kopen wat niet bij mijn voorkeuren past.

mvg Damian