Miele KM 6351

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele KM 6351 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

luc.pluymers 09-01-2012
Geschreven voor: Miele KM 6351

---------- update review, 09-01-2012 ---------
Miele heeft ons uiteindelijk een voorstel gedaan: 40% korting op een nieuw vuur..... Terwijl wij de kookplaat slechts hadden sinds 1 maand en ons 1 749e heeft gekost.
Begrijpelijk dat we dit hebben geweigerd want dat zou ons opnieuw +/- 1 050€ kosten. Dit terwijl de gebruiksaanwijzing van Miele expliciet zegt dat een glaskraber kan gebruikt worden.
De verkoper van de keuken, Demesmacre, langs wie wij uiteindelijk het voorstel hebben gekregen, waarvoor onze dank,kon niets meer uit de brand slepen, gezien de stugge houding van Miele.
Wij zijn niet ingegaan op het 'aanbod' van Miele, en kopen vanaf heden geen enkel toestel meer van Miele.
Normaal gezien behoorden wij over te gaan tot de vervanging van onze Miele droogkast en wasmachine maar zoeken nu een gelijkaardig degelijk merk met een degelijke klantenservice die tenminste haar verantwoordelijkheid opneemt”. Bovendien zou het aangewezen zijn dat Miele de gebruiksaanwijzing aanpast en het gebruik van een glaskraber uitdrukkelijk uitsluit.”

---------- 1e review, 21-09-2011 ----------
We hebben de inductie sinds 1 maand gehad. Daar waar wij vroeger steeds iedere avond ons elektrisch vuur proper maakte met een normale in de handel verkrijgbare kookplaatschraper en hier nooit enige schade hebben aangebracht aan het vuur, was dit WEL het geval na dit één keer gebruikt te hebben op de Miele inductiekookplaat.
Na dit gemeld te hebben aan Miele + het feit dat wij ook 8 andere Miele-apparaten hadden aangekocht hebben zij ons laconiek laten weten dat "dit niet valt onder de waarborgbepalingen".
Het spreekt voor zich dat wij ten zeerste teleurgesteld zijn in de notoriëteit van Miele.
De verkoper van de keuken Demesmacre heeft ons beloofd om een oplossing te zoeken. Wij zullen u laten weten hoe het is afgelopen.