ETNA A124VRVSA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA A124VRVSA op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Annie 12-06-2016

Geweldige kookplaat

Geschreven voor: ETNA A124VRVSA

Deze kookplaat heeft meer ruimte ,is wat breder .
Duidelijke knoppen links en rechts.
Zeer handig voor oudere en zelfs slechtziende ,duidelijk.

HBM Booms 06-04-2011
Geschreven voor: ETNA A124VRVSA

De A 124 v (RVSA124V inbouw)
De prijs was 344,26 euro.Niet weinig vind ik
Wij hebben de uitvoering in roestvrij staal.
Gekocht bij Bruinzeel keukens.
Geen advies gehad over de nadelen.

Het apparaat heeft diverse nadelen .
1 De sudderbrander geeft zoveel energie dat sudderen
steeds weer heftig koken wordt.Bovendien waarom een sudderbrander vooraan.Een sudderpan werk je niet mee kan dus veel beter achteraan staan. De voorste linker brander kan slechts kleine pannen hebben, anders verbrand de PLASIC aan/uit knop van de achterste brander. Onhandig als je wat wilt wokken in een wat grotere pan: kan dus alleen op de achterste branders.Je moet dan steeds boven pannen werken die op de voorste staan.Gelukkig wel een setje reserve knoppen gehad om de aangetaste knoppen te kunnen vervangen.
Worden dit soort apparaten door mensen ontworpen zonder praktische ervaring of dient zo'n apparaat enkel voor de aankleding?

anneke van dijk 21-11-2011

hier ben ik het grondig mee eens!!
ook bij mij was de knop in de eerste week al beschadigd. dus het ontwerp deugt niet, daarom denk ik ook dat er geen praktijk-ontwerpers achter zitten.
wij hebben de kookplaat ook van bruynzeel,uit de folders uitgezocht, en geen enkel advies over de nadelen, als ze die daar al kennen.
ik ben nu al een tijd aan het onderhandelen over een vervanging, want met nieuwe knoppen is het probleem niet opgelost.
anneke van dijk