Philips Senseo HD7850 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD7850 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

paggy 03-01-2013
Geschreven voor: Philips Senseo HD7850 zwart

kerstkadootje , dus heb hem nog maar pas en hij doet het al niet meer . middelste lampje brand en flikkert rustig alsof hij aan opwarmen is maar voor de rest gebeurd er niks . leuk , koop je ook eens een senseo

Officiele reactie van Philips Nederland 08-01-2013

Beste Paggy,

Uit uw review begrijp ik dat u niet tevreden bent over uw Senseo Latte Select. Ik betreur het om te vernemen.

Het zou niet mogen zijn dat u een dergelijk euvel ervaart met uw Senseo koffiezetapparaat. Als de lichtkring, om de aan/uit knop, langzaam knippert is het apparaat aan het opwarmen. Dit zou niet langer dan 90 seconden mogen duren, als dit wel het geval is dient het apparaat te worden verstuurd ter reparatie. Ik wil u adviseren om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen, mijn collega zal u verder informeren.

Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat of email! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:

Met vriendelijke groet,
Philips Webcare