Inventum HK2R

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HK2R op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,3

pieter volten 09-12-2011
Geschreven voor: Inventum HK2R

Heb de HK2R nu ruim twee jaar, wel met de verbeterde sluiting, gratis omgeruild door Inventum. Gebruik het gewoon thuis met ons twee elke dag zeker vier koppen ook direct na elkaar ondanks dat ie nog heet is. Eén keer per week met een naald de gaatjes van de tuit doorprikken. Voor ons ideale koffiemachine.

janhermans 25-02-2010
Geschreven voor: Inventum HK2R

ik heb dit product vorig jaar gekocht en vandaag is hij in mijn keuken ontploft
Hij schoot circa 2 meter de lucht in en koffie door de gehel keuken. Super gevaarlijk dus. Het apparaat werd tijdens het gebruik altijd al erg heet en je brandt je handen.
Ik zal vandaag weer contact opnemen met de technische dienst van Inventum maar ik denk dat deze koffiezetter mijn keuken niet meer inkomt
dus kijk uit als je dit product van Inventum gaat kopen

CM 20-09-2009
Geschreven voor: Inventum HK2R

Apparaat doet van alles behalve koffie zetten. Stoom en koffie komt er aan alle kanten uit. Retour gebracht en vervangend apparaat (nieuw type met betere sluiting) gekregen.
Opnieuw uitgeprobeerd, maar weer hetzelfde feest. Morgen dus weer retour, en ik wil nu mijn geld terug.
Levensgevaarlijk apparaat !

Koffie liefhebber 21-06-2009
Geschreven voor: Inventum HK2R

Leuk vaderdag cadeau voor de camping. Blij dat ik hem eerst thuis heb uitgeprobeerd. Levensgevaarlijk. Spuit hete koffie veel te ver en dus niet in het kopje. Tilde het apparaat op en er lag ook nog eens allemaal koffie onder. Dus ook nog lek. Hij gaat morgen meteen retour richting winkel...dan maar oploskoffie.

Kezza 05-06-2009
Geschreven voor: Inventum HK2R

Voor aankoop had ik de reviews gelezen en dacht dit kan niet waar zijn...
Maar wat een waardeloos en levensgevaarlijk apparaat.
Klapte bij eerste gebruik, ondanks dat de deksel goed vast zat, uit elkaar.
Het gloeiend hete water spuit dan 2 meter in het rond.
Schandalig dat Inventum zoiets in de markt durft te zetten!

ben 60 11-05-2009
Geschreven voor: Inventum HK2R

Bij eerste gebruik is het apparaat volledig uit elkaar gesprongen, waarbij de hete koffie over mijn vrouw kwam.
Gevaarlijk apparaat

chriszee 02-05-2009
Geschreven voor: Inventum HK2R

Ik wil graag een reactie geven voor de pad koffiezetter van Inventum de HK2R. Deze koffie zetter is bij mij open gespongen tijden het koffie zetten.