Philips Pure Essentials HD769290 zwart, rvs, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Pure Essentials HD769290 zwart, rvs, rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ReparerenOfVervangen 07-09-2012

Zet lekkere koffie, wanneer je het filterhuis regelmatig schoonspoelt blijft hij goed functioneren. Kan schenkt best goed uit en houdt aardig warm.
Alleen kreeg na 3 jaar wel het probleem van te vroeg afslaan. Ik wil nu daarom de condensator vervangen (kost enkele dubbeltjes). Vraag aan RN Smit (bedankt voor de tip trouwens!): welke condensator is het precies? De 22uf 35V, of toch een andere? Dan kan ik de juiste bestellen.

Officiele reactie van Philips Nederland 10-09-2012

@Rnsmit

Philips adviseert consumenten reparaties uitsluitend door erkende electronica winkels te laten uitvoeren. Bij het zelf uitvoeren van reparaties vervalt ieder recht op garantie én vervalt iedere aansprakelijkheid voor Philips.

RN Smit 13-10-2014

Goede avond, ik lees nu pas de vraag, ben zeker te laat?
Ik mag het officieel niet vermelden van Philips..

RN Smit 08-09-2012

Nee hor, het is degene die eigenlijk direct op de net spanning zit, 0.22K 275Volt...

Succes, Ronald.