AEG KF5265 zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KF5265 zwart, rvs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,8

Jan 31-10-2016

Waardeloos

Geschreven voor: AEG KF5265 zwart, rvs

Wij hebben dit apparaat in Januari2015 gekocht, binnen 1 week was het eerste ledje al stuk.
Wat de andere ook al aangeven, vaak prut in je koffie, als je hem optilt om het zakje weg te gooien of na te kijken of klaar is krijg je een hoop stoom en heet water in je gezicht.

De knopjes die er opzitten blijven na een jaar al vast zitten en je kan er niks meer mee.

al met al voor dat geld een zeer waardeloos apparaat.

Zelf de fabrikant doet niks met klachten (AEG)

Pluspunten

• thermoskan
  • timer

Minpunten

• veel bagger in je koffie
  • knoppen zitten snel vast
  • ledjes snel kapot van de tijd

de boerin 07-03-2015
Geschreven voor: AEG KF5265 zwart, rvs

De aan-uit knop en de timer werkt prima (als enigste)
de deksel van de thermoskan vergt enige handigheid en kracht bij het juist vast- en los maken.
Het ergste is wel dat er bijna altijd koffiedrab in je koffie ziet omdat:
1.de filterhouder omhoog is geschoten/niet is blijven zitten waardoor hetwater over het filter heen met drab en al in de pot loopt
2. de deksel er niet goed op zat met als gevolg de filterhouder niet goed leegloopt en dus zie 1
3. iemand anders koffie zet en niet weet van 1 en 2
4. de timer perfect werkt maar helaas zie 1 en 2
5. je niet binnen een uur je kan geledigd hebt want dan heb je koude koffie
6: het apparaat is te hoog; als je een rij muurkastjes boven je aanrechtblad hebt kun je het apparaat niet vullen omdat het klepje bovenop niet ver genoeg open kan klappen
7: het apparaat is gevaarlijk: als je wilt kijken of het filter wel goed leegloopt (na vele teleurstellingen leer je vanzelf..blijf erbij om te controleren of t goed blijft gaan) dan krijg je heet water in je gezicht gespoten omdat dat leidingkje mee omhoog klapt als je het bovendeksel opent.

echt een k*t ding voor zo'n prijs had ik beter verwacht

e.curfs 11-12-2014

11-12-2014
Pas twee weken in mijn bezit en helemaal niet tevreden!!!Grootste nadeel: koffie is niet warm! Verder is het deksel van de thermoskan lastig op de juiste manier te sluiten. Als hij er niet goed opzit, loopt de koffie niet door. Van de 3 keer koffie maken zit er wel twee keer gruis in mijn koffie. Enige voordeel is de timer, waardoor mijn keuze ook op dit apparaat is gevallen. Maar als de koffie niet goed is, heb je ook niets aan een timer.

Mabel007 16-06-2014
Geschreven voor: AEG KF5265 zwart, rvs

Na nog geen anderhalf jaar is het app vandaag definitief kapot gegaan. Ik laat hem ook niet meer repareren, ook al zit er nog garantie op. Dat zegt genoeg. Al heel lang maakte het app heel veel lawaai. Bij het doorlopen/verhitten van het laatste water kwamen er enorme stoomwolken vrij. Het app moest extreem vaak ontkalkt worden.
Niet kopen dus, zonde van het geld.
Voor mij geen AEG meer.

MacSchulte 04-09-2013
Geschreven voor: AEG KF5265 zwart, rvs

de smaak is niet goed en de koffie blijft niet warm in de rvs-thermoscan. de rest van de criteria is oninteressant.
heb na een week m'n ouwe simpele flipse caferondo (voor 5euro te koop op de rommelmarkt) maar weer in gebruik genomen.

Bas 62 18-10-2013

Ik zou het volgende er nog aan toe willen voegen. De koffie wordt niet warm, ook niet bij meerdere koppen. 1 kop koffie zetten is niet aan te raden deze wordt nauwelijks lauw. Het gebruiksgemak is niet aanwezig. Het is moeilijk het reservoir met water te vullen. Het uitschenken van de koffie gaat altijd gepaard met morsen. Kortom dit produkt is niet aan te bevelen en kan mij vinden in de rating 1.