Whirlpool WSN 5554 A+N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool WSN 5554 A+N op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

Joehoe 22-01-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Whirlpool WSN 5554 A+N

We hebben deze side by side al jaren en bevalt zeer goed.
Maakt wat geluid, maar niet storend.
Filters zijn duur, maar ik ontkalk ze zelf dmv azijn badje.

Thijs Heida 12-11-2011
Geschreven voor: Whirlpool WSN 5554 A+N

Dit apparaat is puur op het uiterlijk gekocht. Er zit een handleiding bij van niks. Het apparaat was al gelijk kapot bij levering, koelt niet. Als het apparaat uit stond was de temperatuur +23 graden en als hij aan stond +24 graden. Na 3 weken kon er een monteur komen, er bleek geen koelmiddel in te zitten. Nu 2 weken later gaat het weer dezelfde kant op, de vriezer is wederom weer +8 graden en alle ijsklonten zijn als water uit de deur gelopen. Het geluid is alsof hij werkt maar het is niet zo. Niet kopen.

Pieter A Gras 11-01-2011
Geschreven voor: Whirlpool WSN 5554 A+N

Ik heb deze koelkast nu 3 weken. het is een mooie kast die doe wat hij moet doen, maar dat geluid ! Het lijkt wel een opstijgende helikopter en Whirlpool zegt ddodleuk dat dat zo hoort ! Ik zou zeggen niet kopen deze koelkast.