Miele KD 6053 S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele KD 6053 S op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Olaf1977 01-03-2009
Geschreven voor: Miele KD 6053 S

Heb koelkast nu een jaar in bezit. Ziet er prachtig en degelijk uit vooral binnenwerk met glas en metaal. Formaat van de koelkast is mooi klein maar als je met zijn twee of meer mensen gebruik van moet maten is hij echt te klein, vooral het vriesvak, hou daar rekening mee.

Het vriezen gaat goed en snel het koelen gaat ook erg goed.

Alleen dat geluid, ik vind zelf dat de koelkast in mijn open keuken veel geluid maakt maar kan het niet vergelijken met andere koelkasten.

hoogmeulen 02-02-2007
Geschreven voor: Miele KD 6053 S

Mooie koelkast, kon al na 1 uur aangezet. Verlichting is fraai, wel beetje fel. Glazen platen schuiven niet zo makkelijk, de potjes moet je op hun plek duwen. vriesvak iets kleiner dan gedacht. Maakt aangenaam zoem-geluid, niet hard, Volgens beschrijving is geluid wat hoger door gebruikte milieu-vriendelijker stoffen, weinig van te merken. Wanneer het gas aanstaat, moet ik mijn oor op de koelkast leggen om hem te horen. koude buitenkant is normaan, dat had mijn oude Bosch ook. Blits ding. Tevreden.

Barendina 08-05-2006

De koelvriescombinatie Miele 6053S ziet er luxe, mooi ingedeeld uit. Echter, ik
zou mensen die een open keuken bezitten of in de kamer ernaast slapen adviseren
deze koelvriescombinatie nooit te kopen. Hij maakt vreselijk geluid, buiten het
zoemen van de motor (hetgeen natuurlijk normaal is). Volgens de Miele
reparateur is het geluid normaal en komt het doordat het een energiezuinige A+
apparaat is. Ik ben zeer milieubewust, maar zou, indien ik deze Miele kon
ruilen, een B,C of D categorie kopen. Deze zouden minder lawaai maken.