Samsung RL34HGVG goud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RL34HGVG goud op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Marco.w. 01-06-2012
Geschreven voor: Samsung RL34HGVG goud

Heb sinds een paar weken deze koelkast in huis en ben er opzich best blij mee.
Aangezien ik eerst een Liebherr tafelmodel had ben ik qua ruimte enorm vooruit gegaan.
Tevens is het display met de apart in te stellen koel en vriesvak echt ideaal.

Maar nu komt het geluid aan bod waar ik echt niet heel gelukkig mee ben want hij zoemt en maakt een bijgeluid wat lijkt op een hardeschijf van een computer.
Dit valt vooral op tijdens momenten dat het redelijk stil is in huis.

Als ik op voorhand had geweten dat deze koelkast zo'n herrie maakte had ik waarschijnlijk toch even verder gekeken naar een vergelijkbaar model van een ander merk want hoor veel mensen klagen over het geluid.

Emiel1980 11-02-2011
Geschreven voor: Samsung RL34HGVG goud

Deze koelkast gekocht na de uitslag van de beste keus consumentengids van dezelfde serie. Koelkast is zeer snel op temperatuur en afleesbaar voor zowel boven als onder. Na een koelkast van 13 jaar oud is dit een verademing. No-frost systeem is ook ideaal aangezien het lastig is om te ontdooien. Het aantal vriesvakken is prima, ruimte voor 3 broden met gemak.