Liebherr K 2630 Comfort wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr K 2630 Comfort wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Dave 20-06-2021

Voor mij de perfecte koelkast

Geschreven voor: Liebherr K 2630 Comfort wit

Voor mij de perfecte koelkast,qua indeling en ruimte heb je geen bakbeest nodig ,maar een zoals deze nette koelkast.
Prima eerste koeling binnen no time alles koud. Top..... Had ik eerder moeten nemen.

Pluspunten

• Snelle koeling
  • Indeling
  • Afmetingen
  • Uiterlijk

Minpunten

• Nog geen kunnen vinden

A h de wit 13-07-2020

Hele mooie ruime koelkast met veel ruimte. Top apparaat

Geschreven voor: Liebherr K 2630 Comfort wit

Alleen maar lof voor deze mooie ruime functionele koelkast.
Een van de reden dat ik deze koelkast kocht is het solide binnenwerk, die ik in de winkel vergeleek met andere merken koelkasten. Houders aan de deur van robuuste kwaliteit.

Ook superkoelen Knop werkt perfect, de net uit de supermarkt gekochte producten worden met deze knop binnen een mum van tijd op de juiste temperatuur gebracht.
Wat ten goede is voor de kwaliteit.

Top koelkast. Hij is iets duurder in aanschaf, maar kwaliteit vind ik belangrijker.

Kan alleen maar aanbevelen.

Mvg
Ahdewit

Pluspunten

• Ruim
  • Extra knop voor snel koelen

Minpunten

• Niet gevonden

Cor 20-06-2020

Afmetingen prima

Geschreven voor: Liebherr K 2630 Comfort wit

De diepte van de koelkast is prima, kan er veel in kwijt. De groenteladen zijn groot wat ik heel fijn vindt. En het flessenrek is ook zeer praktisch