Samsung RL62VCPN1 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RL62VCPN1 zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

roseboy007 16-06-2015
Geschreven voor: Samsung RL62VCPN1 zilver

in begin zeer tevreden maar naarmate ijsvorming begint te krijgen in de frigo heb ik dit onderdeel binnen in de frigo gelukkig vervangen onder garantie, nu is hij 1 jaar verder en het is nu hetzelfde probleem, water onder de groentenbak en onder de vriesvak, hoe komt dat eigenlijk??
zijn er nog mensen die nog keer hertseld hebben en wat de reden juist eigenliujk is van dit probleem???

bogabwb14 16-06-2015
Geschreven voor: Samsung RL62VCPN1 zilver

ik ben niet tevreden al 1 problem 1 jaar geleden en opnieuw vandaag ook zo veel water 2 cm- 1 litri water om groeten fruit... niet goed koelkast... NIET MEER MERK SAMSUNG!!!

angeliques 25-02-2013
Geschreven voor: Samsung RL62VCPN1 zilver

Technieker 3x langsgeweest na ongeveer 9 maand wegens constant water in de fruit en groentenbakken en wegens water en ijs onder de fruit en groentenbakken.

Uiteindelijk met hulp juridische dienst Testaankoop een volledig nieuw toestel gekregen.

We zijn 9 maand verder en ik zit weer met hetzelfde probleem: 2cm water in fruit en groentenbakken en een ganse ijsplaat onder de bakken.

Ik zou aan iedereen afraden dit toestel aan te schaffen. Ik het net ook Samsung klantendienst op de hoogte gebracht met foto's.

dirk.scheers 07-12-2013

zelfde probleem bij ons, na enkele maanden regelmatig water in de koelbakken onderaan. Ook begint hij aan te vriezen en dan schuurt de ventilator tegen het gevormde ijs, wat veel lawaai maakt. Al enkele keren helemaal moeten laten ontdooien. Misschien moet ik ook maar eens gebruik maken van mijn garantie om een technieker langs te laten komen...

nhassan 12-07-2014

Ik heb precies hetzelfde probleem met deze koelkast. Ik wordt door samsung aan de lijntje gehouden en belevon mij terug te bellen en doen dit vervolgens niet.
Waar heb jij de juridische hulp opgevraagd?

fredenpetra 11-12-2013

Wij hebben in aug. 2009 de koelkast gekocht, in nov. 2010 water in de beide lades en onderin. Monteur geweest en een geheel nieuwe koelkast gekregen. Nu sinds begin 2013 weer hetzelfde probleem, doch geen garantie meer.Volgens advies Samsung koelkast gedurende 3 dagen laten ontdooien en geheel schoongemaakt, doch na maand weer hetzelfde probleem. Wat kan er nog gedaan worden????