Bosch KGV33X27 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGV33X27 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

M. Hazevoet 11-07-2013
Geschreven voor: Bosch KGV33X27 wit

Deze koel-vriescombinatie 'even snel' via een webwinkel gekocht, toen de vorige het plotseling begaf (dec. 2009). Al met al geen slechte keuze. Al was het apparaat groter dan ik had verwacht.
Koelkast en vriezer werken probleemloos. Het geluidsniveau is geen probleem (nou ja, ik heb geen open keuken). Maar je moet het geluid leren kennen: het soort geluid dat de kast maakt, wisselt al naar gelang de buitentemperatuur (er is een speciale stand voor omgevingstemp. boven 18 gr.C).
Absoluut minpunt: het schoonhouden van het vriesgedeelte (koelgedeelte is OK). Zowel laden als vrieskast hebben plekjes die niet kunnen worden schoongemaakt. Er is ook geen voorziening voor de afvoer van het dooiwater. Dat is dus een kwestie van erbij blijven en voortdurend 'dweilen'.