Smeg FC35APX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Smeg FC35APX op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Hedwig3 15-08-2014
Geschreven voor: Smeg FC35APX

Een hele mooie, ruime koelkast, met een belangrijke maar: het plastic van de houders in de deur is werkelijk van hele slechte kwaliteit. Tweemaal hebben we al de flessenhouder vervangen (die belasten we nu minimaal) en het derde exemplaar al moeten lijmen. Het plastic van deze houders is zeer gevoelig voor breuken en barsten. Geen goede materiaalkeus van de fabrikant. Jammer, voor zo'n best dure koelkast.

linstra 25-02-2010
Geschreven voor: Smeg FC35APX

Heb deze koelkast nu een maand in bezit, hij is mooi ruim, met name door de hoogte van 200cm. Verder is ie vrij stil en laar het RVS geen vlekken achter. Omdat de koelkast maar 62 cm diep is, kan hij zelfs in smalle gangen staan en heb je toch een zeer ruime koelkast.