Siemens KG33VV33 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens KG33VV33 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

marc045 09-07-2015
Geschreven voor: Siemens KG33VV33 wit

In 2009 gekocht. Werkt nog altijd goed. Alleen bovenste mini-lade van vriezer vriest wat minder goed, maar dat is logisch aan de bovenzijde.

Deze is eigenlijk alleen niet geschikt voor plaatsing in een stal zonder isolatie maar met verwarming. Voor binnengebruik is het prima. Bij ons gaat het vriesgedeelte dooien op het moment dat het buiten extreem hard vriest.

lex47 17-08-2010
Geschreven voor: Siemens KG33VV33 wit

Bijzonder fraaie ijskast (ik heb de RVS-look). Ook mooi dat hij geen handgrepen heeft, waardoor hij tegen een rechte muur kan staan. De deur kan 90o open en de lades, rekjes kunnen er goed uit.
Eerste avond, na een uurtje in bedrijf genomen (mag volgens instructie), maakte hij veel lawaai en alleen de bovenste vrieserlades leken het te doen. (miskoop??)Gelukkig de volgende dag was alles koel en het lawaai was verdwenen. Nu hoor je hem alleen even zoemen als de motor aanslaat. verder mooi stil.
Handig flessenrek (4 stuks), waar bij mij de 1.5ltr colaflessen zonder problemen in passen.
Duurzaamheid weet ik nog niet, maar het voelt goed aan.
Kortom zeker geen spijt.

Kamalant 08-11-2009
Geschreven voor: Siemens KG33VV33 wit

Ik heb de koelkast deze week aangeschaft en ik moet zeggen dat deze uitstekend bevalt. De kast is fluisterstil en biedt veel koel- en vriesruimte. Het invriezen van verse producten gaat snel. De lage vierde vrieslade is briljant voor ijsblokjes en dergelijke. Mijn eerste indruk is goed en ik hoop dat het met de duurzaamheid eveneens o.k. is.

CarryK 10-02-2009
Geschreven voor: Siemens KG33VV33 wit

Deze koelkast staat in een open keuken. In het begin maakte hij af en toe een vreemd hard geluid, maar dat is verdwenen, hij is inmiddels lekker stil.
Het flessenrek onderin is niet geschikt voor grote 1,5 liter flessen, die kantelen naar voren. Jammer, maar toch handig voor wat kleinere flessen.
De vriezer heeft geen 3 maar 4 laden. De bovenste is heel laag en schijnt bedoeld te zijn voor het invriezen van fruit, dat kun je dan verspreiden over de lade. Is ook handig voor het invriezen van vlees overigens, mits het niet te dik is.
Ik ben zeer tevreden over deze kast, hij is stil, goed vormgegeven en er kan veel in.
De duurzaamheid is nog afwachten, maar ik heb goede ervaringen met koelkasten van dit merk.