LG GBB539NSCFE grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB539NSCFE grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Pietdeboer1970 17-03-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Dit was mijn tweede LG koelkast. de eerst ging 4 jaar mee. na een coulance regeling van LG heb ik met een flinke bijbetaling deze koelkast gekregen. Deze maakt veel meer herrie dan de aangegeven waardes(en VEEL meer dan de oude koelkast). LG heeft de koelkast omgeruild voor een nieuwe, de 530nscfe. Deze maakt iets minder herrie maar ik ben zeker niet tevreden. Ook deze maakt meer herrie dan de oude lg koelkast LG GCB399BTQA.

chris_71 13-03-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Very good product and high quality.
Durability we trust it will be long, but we cannot be higher than an average 8 now.
Smart handles.

Jaap Zoetermeer 05-03-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Deze LG GBB539NSCFE vervangt een Miele van 18 jaar oud. Het gebruiksgemak is goed, door de praktische indeling raak ik alles kwijt dat voorheen in mijn grotere combinatie stond en de hoge doorzichtige vriesvakken zijn een aanwinst, De positieve deurvergrendeling is ook handig. De strakke RVS vormgeving staat als een huis en straalt vertrouwen uit. Wat betreft duurzaamheid is het lage verbruik een plus maar in de praktijk moet nog blijken hoe lang deze LG mee gaat. Het beloofde lage geluidsniveau klopt en is zeker een plus

TheSmartMan 01-03-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Geweldig mooie koelkast met zeer veel ruimte. De RVS laag van deze koelkast heeft een chique uiterlijk. Nooit meer hoeven ontdooien vinden wij ideaal en ook nog een zeer laag verbruik.

Bauke1960 28-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Strak design, een hele mooie kleur RVS. koelkast is praktisch te beladen. Groot voordeel van het apparaat is dat je het niet hoeft te ontdooien en heeft een zeer laag energieverbruik.

gastel 26-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

het apparaat is geruisloos, geen vocht , zeer mooi ,uit de kunst .het apparaat is zeer zuinig mooie vorm geving

Cor en Saskia 23-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

De keuze voor deze koelkast werd in de eerste plaats gemaakt vanwege zijn uitvoering. Vooral de beweegbare handgrepen werken erg pretting. De vriezer beschikt over een doorzichtig drietal bakken waardoor de inhoud goed te zien is.

T. Tromp 19-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Ik ben slechts een paar dagen in het bezit van deze koelkast, maar ik heb bij vrienden en kennissen wat navraag gedaan, en online veel reviews gelezen, en kwam tot de keuze voor deze koel/vries combi.

Het zuinige energielabel vind ik een grote plus, net als het feit dat de koelkast nauwelijks lawaai maakt en het aanwezig zijn van de NO FROST en multi airflow systeem. En wat ook heel erg fijn is, is de ruimte in de koelkast en de hoge vriesvakken, nooit meer proppen met brood ed.

Ook het uiterlijk/design van de koelkast vind ik heel erg mooi.

Al met al: dik tevreden met deze aankoop!

corbijpost 10-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Reeds eerder een lg koel vries combinatie gebruikt en deze na 12 jaar zonder problemen ivm leeftijd vervangen door een nieuwe lg gbb 539 nscfe met a +++. De motivatie om weer een lg te kiezen was de zuinigheid,deursluiting
(door dat de handel eerst lucht te laten toestromen
Kan de deur makkelijk verder geopend worden)en de metalen behuizing

Riesie-67 08-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

De koelkast nu een paar dagen in mijn bezit en ben er erg blij mee.

Ik had zelf een koelkast van 10 jaar oud in het wit en deze begon zo onderhand op te raken. Dus na veel wikken en wegen voor deze LG gekozen. Eerste indrukken.
-vormgeving; een fraai geheel van stevige materialen. Stoere look met zijn grote handgrepen. De rvs deur is prachtig en doet semi professioneel aan. Het interieur doet strak aan. Geen overbodig hoekjes waar zich vuil kan nestelen. Zeer doordacht!
-Duurzaamheid; Ik ben vooral gevallen voor de energiezuinigheid en het NO-Frost aspekt. Moest natuurlijk diepvriesproducten overzetten uit mijn oude koelkast. Geweldig! Geen ijsafzetting! Dus geen vastgevroren lades meer en dikke ijskoeken.
-Het gebruiksgemak is goed. Vooral het geluidje als je de deur koelkast niet goed sluit. Dat zal vooral zijn voordeel doen als de kinderen er zijn. De mooie handgrepen zijn ruim en makkelijk schoon te houden. Dit zal ook bijdragen aan het netjes blijven van de behuizing. De groentelades zijn ook ideaal, groot en strak.
-Het geluidsniveau was eerst even wat hoog na aansluiten maar na een dag al lekker stil.
Kan niet anders concluderen dan een hele goede koelkast!

Dhr. Kroon 01-02-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Een complete koel/vries combinatie met een zeer laag energieverbruik en No Frost. We gingen voor een ander merk, maar we werden goed geadviseerd(Electro World) en zodoende hebben we de LG gekozen.

pilotisland 31-01-2014

Gebruiksgemak+Geluidsnieveau
The LG GBB 539 NSCFE has arrived as replacement of a german high-quality koel-frieskombinatie of the same size that looked quite the same, but annoyed us because of the noise (very loud, the woke us up at night, it sounded like a howling dog).
The LG is much more silent (Super Silent Linear Compressor), almost not recognizable in comparison to our old model.
Although the outer dimensions are almost the same there seams to be much more space inside the LG GBB 539 NSCFE.
We like the Fresh-O-Zone that makes sure meat keeps fresh for longer time.
Because of the segmentation it´s very easy to get a lot into the koelkast and still have a good overview.

Vormgeving
The innovative segmentation and the precious design interact harmoniously! The LG is the eye-candy in our kitchen :)

Duurzaamheid
The LG GBB 539 NCSFE only arrived at our home some time ago, but what we can see looks like substantial quality. In comparison to the german koel-frieskombinatie we had before the LG has some improvements that we expect to have positive influence on the duurzaamheid, e.g. the containers in the vrieskast are very solid and throughout the air-ventilation of the LG the small conductions that we had in our old vrieskast are not obstructed in the LG.

Henri Keyserlei 31-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Prijs/kwaliteit is in mooie balans, want er zit alles in wat wij zochten: no frost, energieklasse A+++, multi airflow systeem, waardoor o.a. groente (was bij de oude kast altijd vocht in de groentebak) altijd knisperend vers blijft. Ouwe kast maakte een rotherrie dus voor aankoop van deze LG hebben we met een decibelmeter bij vrienden in de keuken gestaan om het geluid te meten. In de praktijk, in woonkeuken, nu nauwelijks hoorbaar. Slaat ook bijna nooit aan i.v.m. A+++. Over de duurzaamheid kan ik niet veel zeggen, we hebben de kast nog niet zo lang. Verder slimme indeling, geen rare hoekjes in de kast, kunnen alles er met gemak in kwijt.

Rogier van Camp 31-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Dit is inmiddels de 2e, exact de zelfde koelkast die ik heb aangeschaft. Ik vind dit een van de weinige koelkasten die zo'n slimme indeling heeft en tevens elegant is aan de buitenkant. Daarnaast maakt deze koelkast gewoon helemaal geen geluid wat in een open keuken een enorme pre is

Ik hoop dat deze serie nog lang in het assortiment van LG blijft.

Wat mij betreft dus een echte aanrader.

Groet,
Rogier van Camp

laurens0619 31-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Wij waren op zoek naar een energiezuinige koelkast met voldoende vriesruimte. Door de A+++ classificatie verbruikt de koelkast een stuk minder dan onze oude koelkasten en verdient hij zichzelf op deze manier snel terug.

Doordat er 3 ruime vrieslades aanwezig zijn hebben we genoeg ruimte in de vriezer. De koelkast is verder logisch ingedeeld en de vakken in de deuren zijn van het formaat dat hier nog voldoende producten inpassen.

Het RVS design past mooi in onze keuken en heeft een mooi slank design.

Het enige minpunt is dat er standaard geen flessen/wijnrek met de koelkast geleverd wordt. Deze is, volgens de handleiding, wel los na te bestellen maar heb helaas nog geen leverancier gevonden.

Kortom een mooie grote koelkast die voor zijn formaat zeer energiezuinig is.

PaulGls 26-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Gebruiksgemak fantastisch door de deurhandgrepen.
Vormgeving ziet er fantastisch uit door het RVS.
Duurzaamheid A+++
Geluidsniveau, we horen hem niet of nauwelijks.

Fam. Werff 25-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Gebruiksgemak: de koelkast heeft een ruime indeling. De vriesvakken zijn hoog, waardoor je meer kan opstapelen. De hoge flessen kun je heel gemakkelijk in de deur zetten. Wat ook een plus is; de laden in koel- en vriesgedeelte zijn voorzien van rails waardoor de lades makkelijk open en dicht gaan.
Zijn ook erg blij met het 0 graden vak!

Vormgeving: de koelkast heeft een luxe uitstraling. Wij vinden de led verlichting ook mooi. Een stuk rustiger aan de ogen dan met de vorige koelkast.

Duurzaamheid: moet voor ons nog uitwijzen. Wij verwachten wel een lang gebruik ivm de 10 jaar garantie op de liniare compressor. Tevens heeft de koelkast een A+++. De koelkast voelt ook degelijk, verwacht geen plotselinge scheuren o.i.d. in de lades etc.

Geluidsniveau: Stil! Wij hebben een open keuken, koelkast staat vlak aan de woonkamer en wij horen de koelkast niet. Soms start de koelkast even op en hoor je de ventilatoren. Maar ook dat geluid is niet hard/storend. Koelkast slaat amper aan, dus heeft een goede isolatie (koelkast staat bij ons ook nog op vloerverwarming).
Voor anderen met een open keuken die last hebben van het geluid van een luide koelkast, raden wij de koelkast zeker aan.

liverbird 24-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

mooi vormgegeven en handig in gebruik,alleen is het geluisniveau wat aan de hoge kant en jammer dat er geen alarmsignaal zit op het vriesgedeelte.

Koelkast31 22-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Gebruiksgemak: De koelkast is logisch ingedeeld en biedt veel ruimte. Er is goed nagedacht over de indeling. Ideaal is het No Frost systeem waardoor we nooit meer een bevroren vriezer hebben. De grote handvatten maken het openen en sluiten zeer gebruiksvriendelijk.

Vormgeving: Mooie kleur en heeft een trendy uiterlijk. Past precies in onze keuken

Duurzaamheid: We hebben de koelkast slechts een aantal dagen in bezit dus kunnen hier nog niet veel over zeggen. Wel geeft de 10 jaar garantie op de linear compressor vertrouwen dat we een koelkast hebben voor langere tijd

Geluidsniveau: De koelkast is niet hoorbaar.

Conclusie is dat we tot nu toe zeer tevreden zijn met de koelkast en er nog jaren plezier van gaan beleven

Monique 211 17-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

De koel-vriescombinatie ziet er mooi en strak uit. De combinatie is daarnaast licht zodat hij gemakkelijk te plaatsen en te verplaatsen is.

Jeannette Z. 05-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Deze LG koelkast is een aanwinst in de keuken.
Hij is niet alleen mooi maar heeft ook een goed overzichtelijke indeling.
Hierom heb voornamelijk gekozen voor deze koelkast maar ook de NO Frost uitvoering en het lage geluidsniveau zijn voor mij van belang geweest.
Al bij al ben ik blij dat ik voor deze kast heb gekozen.

Fizzer89 03-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

Koel/vrieskast ziet er mooi strak uit. Handige groente en vleeslades. Duurzaamheid is afwachten, slechts een paar dagen in bezit. Geluidsnivo in begin wat hoog wordt nu beter.

boudfranssen 03-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

handige ,stille en zuinige koel-vriescombinatie althans de A+++is een stuk zuiniger dan de koel- vriescombinatie die ik hier had.het geheel komt solide en deugdelijk over, de hangrepen werken prettig en de deuren open en sluiten zonder kracht inspanning en geruisloos. de verlichting is helder en fris van kleur en maakt dat overal etiketten etc goed te lezen zijn.
in zijn verschijning niet opdringerig het design van de koelkast vind ik prachtig,en daar was ik ook op uit.
hij past perfect bij de keuken die ik heb,daarnaast is hij netjes afgewerkt en het rvs staat hem zeer goe.

Remkoduif 01-01-2014
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

De koelkast is goed ingedeeld met een zeer fraaie vormgeving hij staat erg mooi in onze keuken de duurzaamheid kan ik niet veel over zeggen ik heb de koelkast net namelijk maar je krijgt van LG standaard 10 jaar garantie op de motor en wij hebben hem bij Bemmel en Kroon gekocht en kregen daar zonder bij te betalen 5 jaar garantie op de hele koelkast dus ik denk dat LG wat duurzaamheid wel goed zit als je een inbouw koelkast gewent bent dan zal elke koelkast die je koopt meer geluid maken dan een losse koelkast maar het geluid van deze koelkast is niet storend de eerst 10 uur hoor je hem wel even maar nu is hij bijna de hele dag stil af en toe slaat hij aan maar ook dit is niet storend over het algemeen een hele nette koelkast met alles er op en er aan voor niet al te veel geld en geef hem zeker een dikke 9+.

Remkoduif 27-12-2013
Geschreven voor: LG GBB539NSCFE grijs

koelkast staat net. hij ziet er zeer netjes uit en heeft een duidelijke gebruikershandleiding het op zijn plek zetten is zeer makkelijk er zitten namelijk wieltjes aan de achterkant ik heb de koelkast nog niet gehoord dus ik denk dat hij erg stil is erg ruim van binnen en een goede indeling of deze koelkast duurzaam is kan ik nog niet vertellen maar heb via bemmel en kroon 5 jaar garantie gekregen GRATIS en via LG krijg je 10 jaar garantie op de motor. deze koelkast krijgt van mij een dikke 9+.