Whirlpool WBE 2614 W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Whirlpool WBE 2614 W op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

jasper 1 21-09-2012
Geschreven voor: Whirlpool WBE 2614 W

Om de groentela makkelijk te openen, is in de deur het flesgedeelte hoger geplaatst en dat vind ik wel handig. Daarbuiten is de deur zo oneconomisch ingericht dat er nog maar anderhalf opbergbakje is.Van de vier glazen legplanken is er maar een verstelbaar en de rest niet.
In het vriesgedeelte is het nog magerder: Het bovenste deel heeft alleen een klep die gegarandeerd op een dag door de deur vernietigd wordt.Zelf heb ik die verwijderd en er een plastic krat ingezet om bergruimte te creëren.Zonder dat kun je op die plek alleen pakken en zakken opstapelen op de kale vrieselementen en wordt het zoeken.

Wouterrrrr 07-08-2013

Is deze koelkast echt zo stil als je aangeeft? Graag meer info! Alvast superbedankt!