Braun Silk expert Pro 3 PL3020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk expert Pro 3 PL3020 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

a*************@h********** 31-07-2022

Voor het gebruik van de IPL ontharing moet je wat geduld hebben, maar het resultaat mag er zijn! Al na 6 weken begon ik kalere plekken op te merken, en nu na 9 weken testen, heb ik slechts enkele plekjes haar over op mijn oksels. De "sensitieve" optie, waarbij de lichtpuls minder intens is, is ook ideaal voor de bikinilijn, want je voelt de warmte van de pulsen toch nog wel. Iets van oogbescherming (verduisterende bril?) had eventueel wel gemogen, want het licht is zeer fel, zelfs wanneer je wegkijkt.

h************@h********** 29-07-2022

Vermindert haargroei heel snel

Ik ben het IPL ontharing apparaat van Braun nu al enkele weken aan het testen en kan met zekerheid zeggen dat het effectief werkt, aangezien mijn haargroei al met 30% verminderd is. Ik heb het apparaat mogen testen via Roamler voor Braun. Na het IPL apparaat vier opeenvolgende weken te gebruiken op mijn benen en oksels, zie ik ondertussen overal kale plekken/ gebieden waar de haren niet meer teruggroeien. Ik zou wel aanraden de handleiding grondig door te nemen bij het eerste gebruik zodat men de correcte werkwijze hanteert. Het apparaat is makkelijk in gebruik en door de verschillende opzetstukken kan men goed verschillende lichaamsdelen behandelen. De behandeling doet relatief weinig pijn, men voelt enkel een warm gevoel en een kleine prik als het apparaat flitst. Maar het apparaat heeft verschillende standen dus men kan de intensiteit geleidelijk aan opbouwen. Ik heb geen neveneffecten ondervonden aan het testen van dit product, enkel de lichtflits is best fel voor de ogen waardoor het aan te raden is niet direct naar het apparaat te kijken tijdens de behandeling. Een definitief resultaat is pas na 3 maanden waar te nemen, maar ik vind het zeker en vast een goede investering en een goedkopere oplossing dan een laserbehandeling in een schoonheidssalon.