Fagor 1LF-073 IT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fagor 1LF-073 IT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

gonnnnny 04-09-2012
Geschreven voor: Fagor 1LF-073 IT

Wasmachine heeft 5 jaar prima gefunctioneerd, afgezien van een aantal keer het aan/uitknopje dat niet meer terugveerde.
Nu is de machine echter ten einde door een probleem in de motor. De reparateur gaf aan dat we waarschijnlijk aan een nieuwe machine moeten: goedkopere machines hebben dure onderdelen.
Prima machine, maar voor ons dus niet duurzaam. Volgende keer gewoon weer een A-merk.

Steve77 21-12-2011
Geschreven voor: Fagor 1LF-073 IT

Apparaat nu een jaar in gebruik en kan niet anders zeggen dat het een prima vaatwasser is voor een redelijke prijs. stille machine met een goede was en droog kwaliteit.

Arie 1967 28-08-2011
Geschreven voor: Fagor 1LF-073 IT

Alle bewegende delen vervangen binnen 2jaar, nu steeds kortsluiting, binnen 5 jaar dus op zoek naar een vervanger, zeker geen fagor dus!!

Y.M. Duiker 02-01-2011
Geschreven voor: Fagor 1LF-073 IT

Wij hebben de Fagor nu ruim 3 jaar en hij begint nu allerlei mankementen te krijgen. De glijers zijn stuk, rubbers komen los, de bovenla kan niet meer versteld worden, het wasresultaat wordt steeds slechter omdat de armen moeilijker gaan draaien... In het begin waren we erg tevreden, maar nu helemaal niet meer!!!

Gretha1 21-10-2010
Geschreven voor: Fagor 1LF-073 IT

Wij hebben hebben inmiddels sinds 2005 deze vaatwasser.
En hij is na 2 jaar al vervangen door Fagor, wat opzich een goede service heeft.
Het probleem was dat hij niet goed schoonmaakte.
Nu dus 3 jaar gewerkt met de vervangen machine en ik kan u vertellen dat de duurzaamheid echt slecht is.
Alle glijlagers zijn inmiddels kapot gegaan en de bovenste sproeiarm hangt al vast met een Tie-rap.
Er werd ons verteld dat dit de Miele van Zuid europa moest zijn, maar het is voor ons een echte tegenvaller geworden.

Frankdh 14-10-2010
Geschreven voor: Fagor 1LF-073 IT

Eerlijk is eerlijk, ik had nog nooit gehoord van Fagor. Nadat mijn vaatwasser kapot was ben ik naar een witgoedspecialist gegaan. Al snel kwam ik tot de beslissing om een Fagor te nemen. Waarom? Door de ervaringen die de specialist had met het merk, de indeling van het apparaat en de gebruiksvriendelijkheid. Daarnaast niet onbelangrijk natuurlijk..de prijs!! Daar kunnen ze nog een voorbeeld aan nemen bij een aantal andere merken! Natuurlijk wilde ik het eerst zelf ervaren. Ik heb het apparaat nu enkele maanden en ik heb er geen spijt van gekregen. Het is een goed apparaat, hij is echt gebruiksvriendelijk en de vaat is superschoon! Ook zitten er opties op om wat milieuvriendelijker te wassen. kortom, niet twijfelen!

mighty 31-05-2010
Geschreven voor: Fagor 1LF-073 IT

Had er nog nooit van gehoord (fagor inbouwvaatwasser) maar hebben er geen spijt van een topapparaat hebben van hetzelfde merk ook een dubbeldeurs inbouwkoelkast gekocht ook een topproduct en zoals beloofd zeer stil wat wel belangrijk is bij een open keuken.

Jatoch 30-04-2010
Geschreven voor: Fagor 1LF-073 IT

Deze machine doet alles wat je verwacht.

Alleen het filter werkt nauweljks.
Het water dat na de wasbeurt in de machine achterblijft stinkt heel snel.

Een afknapper.

Edwintje 17-07-2009
Geschreven voor: Fagor 1LF-073 IT

Wij hebben deze vaatwasser in onze nieuwe keuken laten plaatsen. Prima apparaat en de spullen komen er schoon en als nieuw weer uit. Klein nadeel is dat je de timer niet per minuut kan instellen. Dus als je hem om 6.15 aan zet kan je pas om 9.15 beginnen en niet om 9.00.
Wij zijn er tevreden mee