Bosch SMI40E15EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMI40E15EU op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Queen sheba 04-09-2011
Geschreven voor: Bosch SMI40E15EU

Na ruim zes jaar getob met een Whirlpool ikea eindelijk weer een goede vaatwasser. Ik was bijna vergeten hoe fijn zo'n ding kan zijn. Zelfs na het korte programma komt alles er schoon en droog uit.

Carina44 19-02-2011
Geschreven voor: Bosch SMI40E15EU

Ik heb deze vaatwasser nu een week in bezit, had hiervoor een bauknecht, waarvan het handvat scheurde, omdat het gewoon van plastik was. Dit handvat is gewoon van metaal. Ook waste hij niet meer goed schoon. Deze vaatwasser wast wel erg goed schoon. Had in het begin ook dat alles nog erg nat was, want je hoort hem op het eind niet droogblazen. Maar ben er nu achter, dat alles in een tabletten niet afdoende zijn, maar evengoed glansspoelmiddel toegevoegd en extra drogen ingesteld en nu komt alles er goed droog uit. In het begin heb je even de handleiding nodig met instellen, maar die is goed te begijpen.

remmar 08-01-2010
Geschreven voor: Bosch SMI40E15EU

Wij hebben deze vaatwasser sinds december 2009 en bevalt prima. Deze hebben wij vervangen voor een oude pelgrim. Het verschil zit met name in geluid en hoe de vaat er uit komt. Veel schoner, glimt gewoon weer en kunnen hem tijdens TV kijken aanzetten omdat je de vaatwasser bijna niet hoort. Ook de indeling is veel beter in vergelijking met een vaatwasser van 10 jaar geleden. Kortom, prima vaatwasser en voldoet nog beter aan onze verwachtingen.

E2RD 23-04-2009
Geschreven voor: Bosch SMI40E15EU

Mogelijkheden te over ...
Handleiding is niet echt duidelijk, te omslachtig.
Voor de rest alleen maar lof!

Zeker een aanrader!

cvandijk 15-03-2009
Geschreven voor: Bosch SMI40E15EU

Na 13 jaar(!!) een Siemens vaatwasser hebben gehad, nu gekozen voor deze Bosch vaatwasser. Na een eenvoudige installatie blijkt deze vaatwasser de beloftes na te komen. De vaat komt er glanzend schoon en droog uit, ongeacht het gekozen programma. De indeling is uitstekend en logisch. Door de neerklapbare bordenhouders kunnen nu grote pannen met gemak in de vaatwasser. Qua duurzaanheid ga ik uit van de Duitse degelijkheid, die altijd goed is. Kortom een uitstekende aankoop.