AEG Favorit 65080 vi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG Favorit 65080 vi op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

p*****@e************** 24-06-2023

Na 15 jaar moeten we afscheid nemen…

Geschreven voor: AEG Favorit 65080 vi

Na 15 jaar (!!!) is deze vaatwasser er mee gestopt en moeten we gaan kijken naar een anderen vaatwasser. Wij hebben deze vaatwasser met heel veel plezier gehad, het enige punt, wat ook andere aangegeven hebben, was het bestek bakje. Deze viel gedurig uit elkaar wanneer er veel bestek in stond. Bij een vaat die schoon is was dat niet erg, maar bij een vaat die nog gedaan moest worden was dat niet altijd even fijn😉

Wat super fijn was is het rode lampje op de grond, hierdoor konden we zien of de vaatwasser aan stond omdat het niet altijd te horen was wanneer hij aanstond.

Jammer dat we nu een andere moeten aanschaffen omdat repareren niet meer rendabel is na 15 jaar😀

Pluspunten

• Stil
  • Uitgesteld starten
  • Activiteit lampje
  • Eenvoudig in bediening

Minpunten

• Bestekbakje

Gea 22-11-2021
Geschreven voor: AEG Favorit 65080 vi

We hebben deze machine 16 jaar met veel plezier gebruikt, zonder storingen. Het enige mankement is het uitklapbare bestekbakje. Lijkt handig, maar is niet berekend op een volle belading. Ach, met een paar tiewrapjes is dat zo opgelost.

Helaas nu overleden, maar gezien de andere reviews mogen wij in onze handen kniipen.

deb28 27-12-2011
Geschreven voor: AEG Favorit 65080 vi

Onze machine is na 6 jaar gebruik gestopt met werken. We hebben ook al eerder een koelkast van AEG na 4 1/2 jaar moeten vervangen omdat deze er mee op hield. Service van AEG is aan de matige kant. De vaatwasser heeft vanaf dag 1 altijd al een hoop herrie gegeven. Het geluidsniveau moet 44 db zijn,maar ik vermoed persoonlijk dat dit meer moet zijn geweest,omdat we de televisie altijd een behoorlijk stuk harder moesten zetten als de vaatwasser draaien. De indeling was overigens wel zeer praktisch.

Frank Ficker 23-03-2011

Deze machine 5 jaar in bezit
Nu blijkt een kabelboom een verborgen gebrek te hebben waardoor kortsluiting is ontstaan en diverse onderdelen beschadigd zijn geraakt waaronder de stuurmodule en de waterinlaatklep.
Op mijn verhaal over het verborgen, sluimerende gebrek geeft Electrolux niet thuis en zit nu met een kapotte machine van nog geen vijf jaar oud en ben €300,= aan reparaties kwijt door de kortsluitingen.