Bauknecht GSI 61203 Di A+ IO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bauknecht GSI 61203 Di A+ IO op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

ICT_desk 04-07-2014
Geschreven voor: Bauknecht GSI 61203 Di A+ IO

Apparaat recent aangeschaft door vervanging van de vorige vaatwasser. Apparaat is redelijk eenvoudig te installeren en met 4 aparte pootjes op de juiste hoogte te stellen. De decorplaat moet wel vastgeschroefd worden via de achterzijde van de deur. Schroeven zijn bijgeleverd. De bediening is verder gebruikersvriendelijk met resttijd indicatie en 6 programma's. Het apparaat is simpel met kunststof display maar voelt degelijk aan. Geen automatische stoom ontwaseming aanwezig. Binnenkuip is van RVS. Ik verwacht een levensduur van ongeveer 8 jaar. De prijsstelling is gunstig. Na installatie knipperde de lampjes na een half uur gedraaid te hebben maar na controle van de afvoerslang en een reset werken de programma's nu goed.