Jamo S708 vloerspeaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Jamo S708 vloerspeaker op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Sievert 14-03-2007
Geschreven voor: Jamo S708 vloerspeaker

Er is niets zo moeilijks en subjectief als het beoordelen van luidsprekers. Ben nu in het bezit van Wharfdale. Echt mijn smaak, maar ze waren aan vervanging toe. Vervolgens blind een aantal luidsprekers getest en de Wharfdale als beste bevonden. Vermoedelijk herkende ik de sound. Ben toch naar wat anders gaan zoeken. Lang gezocht en geluisterd naar zuilspeakers die goed klinken (mooie bas, ruime sound) en moois staan in de woonkamer. Een compromis was nodig, want ik viel voor de Boston VR2, maar mijn echtgenote vond ze niet mooi qua uiterlijk. Toen een set soortgelijke Jamo's beluisterd. Goed geluid. Vanwege het uiterlijk de S708 gekozen. Echt een aanrader. De sound is geweldig en doet niet onder voor soortgelijke veel duurdere luidsprekers, mede vanwege de grote speakers aan de zijkant. Aangesloten op een Onkyo 8522 receiver. Supercombinatie. Jammer van de Boston, maar ik ben toch echt tevreden met deze modern uitziende speaker.