Mordaunt-Short Mezzo 6 vloerspeaker / bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mordaunt-Short Mezzo 6 vloerspeaker / bruin op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

joachiml 12-03-2012

Eerste beoordeling: Waauw
Kom van een set sony zuilspeakers van meer dan tien jaar oud, die ik altijd goed vond klinken, maar nu ik dit heb aangesloten op m'n yamaha receiver....
Ongelooflijk wat een dynamiek, zuivere tonen zowel hoog als laag. Voor extreem laag staat de sub nog wel aan want heb het gevoel dat die nog wel nodig is (sony's gaven meer bas, maar wel niet erg strak, alle bassen klonken daar zo'n beetje hetzelfde op).
Maar de speakers moeten uiteraard nog wat ingespeeld worden, dus ben benieuwd wat dat nog gaat geven.
Zelfs radio is een andere beleving nu. Gekocht bij obbink aan een verbazend lage prijs: 299 per stuk (opruiming), hier in Belgie wilden ze me nog 629 euro per stuk aansmeren. Ze zijn voor europa helaas einde reeks (in de vs worden ze nog wel volop verdeeeld) but who cares?
Gekocht bij obbink, prima service, had ze laten reserveren (heen en terug was het toch dik 450km.
Aangekomen en speakers stonden netjes klaar.Dikke pluim (de mezzo 5 en 1 zijn onderweg ;-))