JBL CSS10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL CSS10 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

Wi11ie_style 04-09-2010
Geschreven voor: JBL CSS10

Wat een geluid komt er uit dit KANON... Ik had voorheen een subwoofertje bij zo'n setje, van yamaha, maar dit!?..

Ik heb deze sub in combinatie met de 2 bijbehorende zuilen CST55, ik mis helemaal niks meer nu. Een volledige volle ervaring.

Nummers waarbij je eerst het idee had dat er geen lage tonen in zaten worden nu netjes weergegeven. Nummers waar al een bass in te bekennen was, krijgen een nieuwe dimensie, zo diep.. super!

Pianozwarte finish, geen poespas, al is ie toch wel aardig opvallend door z'n grootte, maar jah, mag gezien worden!.

De orginele prijs van € 449,= is wel hoog. Het showmodel moest 299,= opleveren, kon em voor 200 meenemen aangezien ik de bijpassende zuilen toch al had gekocht bij dezelfde winkel. Mazzel gehad dus!

thearno 21-05-2007
Geschreven voor: JBL CSS10

Mooie onopvallende subwoofer die zich probleemloos in ons interieur laat opnemen. Heel mooi en strak laag, een heerlijke lage zoem ook op laag geluidsniveau. Meer dan voldoende vermogen voor een gemiddelde huiskamer. Door de zwarte lak uitvoering ook er mooi om naar te kijken. Een echte aanrader die erg goed klinkt.