Philips 320GB USB 2.0 External Hard Disk

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 320GB USB 2.0 External Hard Disk op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marliesje83 09-09-2007

Alles leek perfect te werken, tot hij er na 9 dagen ineens mee ophield. Bestanden niet meer te redden. Ik neem dus NOOIT meer een externe HD, stop er wel een interne bij...

jmtvanh 19-07-2007

Een paar dagen in gebruik :

stekker in het stopcontact, usb in de pc en klaar is Kees;

snel, fluisterstil en in een mooie en zeer solide alu behuizing;

aan / uitschakelaar met blauwe ledverlichting;

duurzaamheid afwachten maar lijkt o.k.

pana55 02-03-2007

Snelle en erg stille externe harde schijf.
Gebruik hem als aanvulling op de interne HD en als back-up schijf.
Is NTFS geformatteerd.
De schijf wordt als je de eigenschappen ervan opvraagt in Windows, gezien als een Hitachi HDT725032VLAT80 schijf .
Ziet er solide uit.
Aluminium behuizing; op achterkant aan/uit schakelaar en aan bovenrand blauwe led.
Helderheid led niet storend.
Schijf wordt gevoed met adapter.
Schijf op solide ondergrond zoals bureau hoor je hem niet, moet dan oor dicht bij apparaat houden om hem te horen werken. Op niet solide ondergrond (dun tafel- of bureaublad is, als het verder muisstil is in de kamer, zoals s'avonds, een hele lichte bromtoon (resonantie) te horen. Eigenlijk het vermelden niet waard.
Ik zelf vind het geen probleem, heb hem op de computerkast staan en zit er met mijn oor een halve meter vandaan.
Heeft geen ventilator volgens mij, maar wordt niet echt warm.
Schijf is geschikt voor USB1.1 en USB 2.0, bij USB 2.0 natuurlijk de maximale doorvoersnelheid.
Duurzaamheid nog weinig over te zeggen na 3 maanden.
Kwam er in een consumentenblad digitaal ook niet slecht uit de bus.

Voor mij een echte aanrader