Western Digital MyBook2 Studio Edition 500 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Western Digital MyBook2 Studio Edition 500 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marc S 01-04-2008

Ik heb de WD nu een aantal weken in bezit , en ik kan je zeggen dat hij erg stil is ,ongelofelijk snel is en zeer gemakkelijk in gebruik is .
Mede door de software die door WD beschikbaar wordt gesteld

Persoonlijk gebruik ik hem hoofdzakelijk als netwerk schijf is gekoppeld aan mijn airport extreme router.

Mijn eerste externe schijf is een 1 TB schijf van de zelfde lichting
en ook over deze schijf niks dan lof

Ando 14-03-2008

Op zich een prima apparaat. Jammer alleen, dat onder Vista alleen de USB verbinding werkt. Firewire drivers zijn er nog niet voor Vista, waardoor de PC direct vast slaat bij het verbinden met de externe HD.

Dit is onderkend door Western Digital en helaas niet op te lossen, totdat er drivers voor komen. WD vindt echter, dat dit door Microsoft geregeld moet worden, wat dus een lang verhaal kan worden.

Als je Vista hebt en firewire wilt gebruiken, koop dan een ander merk. Voor USB alleen is hij prima, maar dan zijn er goedkopere alternatieven.

Ziet er verder goed uit en wordt niet warm.