Philips HD4407

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD4407 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

Ingrid Helena 18-03-2012
Geschreven voor: Philips HD4407

Na een paar maanden bleef het brood steeds meer aan het apparaat kleven. De laatste keer gingen de tosti's niet meer los en kon ik de platen weggooien. Heel slecht apparaat.

basjan 03-10-2011
Geschreven voor: Philips HD4407

Na 1 maand de antiaanbaklaag van de grillplaten niet meer deugdelijk.
Waren niet schoon te krijgen na gebruik.
Alles bakte er aan vast.
Geinformeerd naar nieuwe platen kosten €24.- per stuk.
De beslisssing was gauw gemaakt nooit meer Philips.

robin_ned 27-08-2011
Geschreven voor: Philips HD4407

Zeer slechte kwaliteit grill, na 3 maanden was de anti aanbaklaag al versleten... ook waren ze niet schoon te krijgen, alles bakte eraan vast. Alleen als je de bakplaten flink vet maakt, koeken de gerechten niet aan. Hoezo HEALTH grill ?????. Zeker niet kopen dus !!!

Quinty12345 07-10-2011

Begrijp er niets van heb dezelfde grillplaat en nooit problemen. Het probleem wat jij schetst heb ik gehad met mijn vorige grill van Tefal de bakplaten waren na 2 mnd niet meer te gebruiken. Echt waardeloos app nu met de Philips erg tevrede

Barlin 18-07-2010
Geschreven voor: Philips HD4407

Wat een rotapparaat. Na 2 weken staat hij nu al ingepakt klaar voor het grofvuil. Na vijf keer gebruiken gingen de bakplaten al sluiten en ook bij ons liep het vet het apparaat in. Vooral nadat we vis hadden gegrilt stonk het apparaat de keer erop enorm. Door de steuntjes verloor de gril vervolgens het vet, waardoor je hem niet eens in de kast kan opbergen. Om het vet kwijt te raken hebben we hem iets langer aangezet, waarna de plasticdelen gingen smelten en de platen niet meer in het apparaat passen. Kortom, een enorme miskoop van EUR 60,=. Zonde van het geld.

JorisvEes 12-04-2010
Geschreven voor: Philips HD4407

De bakplaten hebben bij aanschaf een anti-aanbaklaag, deze is echter na 3 maanden gebruik versleten. Het apparaat is gemiddeld 1x per week gebruikt. Verder loopt het vet en vocht bij het bakken op één of andere manier *in* het apparaat. Voor vet is dat nog niet zo heel erg, maar als je vis hebt gegrild gaat dit verschrikkelijk stinken. Dit is een ontwerpfout, het apparaat is onvoldoende getest.

Eric Rudolf 19-07-2009
Geschreven voor: Philips HD4407

Nu anderhalve maand in gebruik. Vond de plastic geur bij gebruik al vreemd. Handvatten kan je niet aanraken bij het grillen. Beetje merkwaardig. En ja hoor. Één van de handvatten is eraf gesmolten. Terug naar winkel. Wordt vervolgd.