WOLF-Garten Ambition 38 E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WOLF-Garten Ambition 38 E op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Erik_vdw 23-03-2012
Geschreven voor: WOLF-Garten Ambition 38 E

Prima apparaat, alles net even wat zwaarder uitgevoerd. Hierdoor een betere handling, echter door zijn gewicht (18Kg) voor sommige mensen misschien iets te zwaar. Door zijn grote achterwielen is hij wel prima te draaien. Instelling van de maaihoogte gaat uitstekend, er zijn voldoende mogelijkheden om zelf de hoogte te bepalen.
De vertraagde opstart van de machine en bij het loslaten van de handel staat de motor meteen stil, hierdoor is een stuk veiligheid ingebouwd die zeer te waarderen is.
Het grasveld na de winterperiode voor de eerste keer gemaaid, het gras was eigenlijk al te lang. Echter hier geen problemen mee. ook niet met het feit dat het gras nog vochtig was. Het resultaat is een strakke grasmat. Het is een plezier om deze machine te gebruiken. Duurzaam kan ik uiteraard nog niet bepalen.