Krups XN 2003 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups XN 2003 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

1955 06-08-2011
Geschreven voor: Krups XN 2003 zwart

vandaag in bezit ( 6/8/2011), na al eerder soortelijk apparaat te hebben gehad. Toen weggedaan voor het model citiz ook nespresso cups! Alleen dit model is veel beter, het is eenvoud en kwaliteit!!! Erg goede smaak.

Ray666 25-06-2011
Geschreven voor: Krups XN 2003 zwart

nu ruim een maand in bezit en bevalt prima.
heb ook een senseo erbij maar voor een echt lekker sterk bakkie toch maar de nespresso koffie.
kwa temperatuur van de koffie zit er weinig verschil in tussen een bakkie senseo of een bakkie nespresso hier. kun je het gelijk lekker drinken zonder je mond te branden.
veel keuze uit koffiesmaken waarvan de sterkere varianten hier het best in smaak vallen.

florisz 26-05-2011
Geschreven voor: Krups XN 2003 zwart

Het grote nadeel van dit apparaat(deze uitvoering) is dat je de hoeveelheid water elke keer opnieuw zelf moet starten en stoppen.
Dit heeft bij mij, als ex senseo gebruiker, al meerdere keren tot overstroming in de keuken(waar het apparaat staat) geleid.
Voor de rest is de koffie prima.
Echte expresso is natuurlijk beter. Het verschil tussen senseo en deze vind ik minimaal.

Bob65 28-01-2011
Geschreven voor: Krups XN 2003 zwart

De nespresso koffie smaakt best (als je de juiste kleur te pakken hebt) alleen komt de koffie lauwwarm uit de Krups XN2003. Ik ga weer lekker hete oploskoffie drinken.