De'Longhi EN720.M rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi EN720.M rvs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Moerkens 15-10-2012
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

We hebben dit apparaat 2 jaar in huis en zijn erg ontevreden, zowel met het apparaat Delonghi EN720 als de service van Nespresso. In totaal hebben we misschien 60 kopjes koffie gezet en toen begaf het apparaat het al. Erg teleurstellend. We kunnen via de Nespresso dienst het apparaat op laten halen voor reparatie. Kosten €115,-. Onacceptabel, investering was een kleine €500,- na 60 kopjes koffie heeft ie 't begeven. Nooit kopen dus, je koop een kat in de zak en laat het maar niet hebben over de service van Nespresso.

uutelst 05-01-2013

Dit net 2 jaar oude apparaat is inmiddels 4x!! opgestuurd, maakt nog steeds geen lekkere koffie en wordt vanwege de dramatisch slecht werkende melkopschuimer alleen nog maar gebruikt voor het espressodeel, ZONDE!!. Bij Nespresso blijft men vriendelijk maar een correct werkend apparaat leveren voor € 500?, ho maar!! Ook de 3 x gemaakte melding van de tijdens de reparatie of transport afgebroken clip die de waterbak op zijn plaats moet houden wordt genegeerd; men luistert dus gewoon niet!
Inmiddels heb ik uit pure frustratie om dit "koffiespecialisten-bedrijf" wat rekenwerk gedaan:
Als je afziet van het boegbeeld Clooney (jammer dat deze man zijn naam te grabbel gooit aan zo'n slechte service en koffiekwaliteit biedende organisatie)en je nuchtere boerenverstand gebruikt dan levert een volautomatische bonenmachine van bv de Nivona 855 van € 1300, een besparing op van 20-25 cent per bakje koffie!!!. Bij een gebruik van 8 bakjes per dag heb je deze of een gelijksoortige machine er binnen 2 jaar MAKKELIJK uit.
Ook krijg je uit de royalere hoeveelheid koffie per kopje (7-12 gram i.p.v. de karige 4 gram van Nespresso)een veel vollere en minder bittere smaak waar Nespresso om een beetje juiste hoeveelheid koffie te genereren de koffie in de cup té lang moet "spoelen" of blootstellen aan warm water waarmee de koffie(resten) eigenlijk al verbranden. Typisch een geval van "coffee-elvis has left the building long ago!
Zodra er een bonenmachine is gearriveerd krijgt de Lattissima Premium een heel speciale behandeling welke op youtube terug te vinden zal zijn onder de noemer "passaatje"