Krups Nespresso Citiz & Milk XN7106

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Nespresso Citiz & Milk XN7106 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Caroline_be 07-11-2012

Ik had een goeie machine maar de melkopschuimer werkt niet meer. Wij gebruikten die eerst niet. Maar onze dochter heeft intussen een vriend die wel koffie met melk drinkt. Wij weten dat de melkopschuimer het wél een keer gedaan heeft maar nadien werkt die NIET meer. 2x gemaild nr koffiecenter, geen antwoord. Nu gebeld en antwoord was dat het 100 euro zal kosten (minimaal) en dat ik beter een nieuw toestel zou kopen.
Vergeet het!:-( alleszins niet bij hen! Wij hadden een faktuur op onze zaak laten opmaken en dat had ik beter niet gedaan want nu blijk ik maar 1 jaar garantie te hebben! Schandalig! Maar daarmee is m'n probleem niet opgelost. Heeft iemand misschien ook dat probleem van de
melkopschuimer? In uiterste geval van nood laat ik m'n man eens de machine opendoen maar ik zal eerst nog afwachten.

Caroline_be 09-11-2012

Ondertussen weet ik dat m'n probleem zal opgelost zijn en dit van de Nespresso club. Voor alle duidelijkheid, ik onderhoud m'n machine optimaal. Koffie met melk word 1 keer in het weekend gedronken maar lukt me al een hele tijd niet meer maar dit zal dus binnenkort opgelost worden.
Ik moet wel rechttrekken dat ik slechts een 5 geplaatst heb voor gebruiksmogelijkheden, dat is een vergissing, dat is een 10 maar ik weet niet hoe ik dat moet rechttrekken.

Caroline_be 21-11-2012

Even een update : onze melkopschuimer is nu volledig ok! Gelukkig bestaat de Nespresso club ook nog en zij hebben een volledig nieuwe melkopschuimer geleverd en m'n apparaat werkt terug prima! De service van de Nespresso club was ultrasnel!
Eerst dachten ze dat enkel het dingetje dat in de melkopschuimer ligt niet werkte en hadden ze dus een ander opgestuurd. Maar tevergeefs. Nadien dus een nieuwe melkopschuimer en nu werkt het prima! Alles binnen een heel korte tijd verholpen!

Boneka 08-11-2012

Belachelijk dat je hier een 5 geeft. Ik heb het app. al bijna 2 jaar en nog nooit een klacht gehad. Je kunt alleen geen 3 cap. achter elkaar maken omdat de melkopschuimer eerst moet afkoelen. Na gebruik moet je hem ook altijd goed schoonmaken om alle melkresten te verwijderen. Klein sopje erin niet in de vaat borstel erin koud water spoelen en klaar is kees. Krijg het idee dat je hem niet goed onderhoud.

Boneka 22-11-2012

Machine opendoen??? De melkopschuimer is een apart element wat ernaast staat. Ik heb het ding nu bijna 2 jaar en nog nooit een probleem gehad. Het is wel de kunst goede melk erin te stoppen; lees houdbare melk bij voorkeur met F.vlag. Niet over het streepje gaan. Altijd schoonmaken na gebruik. Een losse is alleen te koop bij de "club" voor 70 euro