Magimix M220A + Aeroccino

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magimix M220A + Aeroccino op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Ivor72 13-10-2011
Geschreven voor: Magimix M220A + Aeroccino

Ik heb de aeroccino nu 3 jaar en ook een als kado gegeven aan mijn ouders.

Apparaat van mijn ouders :
Na +- 1 jaar ging de eerste kapot bij mijn ouders, netjes vervangen. Na +- 8 maanden ging deze nieuwe ook kapot. Weer vervangen, nu door een nieuwer model. Maar... ook deze is na zo'n anderhalf jaar kapot gegaan.

Mijn apparaat:
Ik had iets meer geluk, de eerste overleefde 1 1/2 jaar. Vervangen door het nieuwe model. Maar ook deze is inmiddels kapot.

En ja... na 2 jaar zit er geen garantie meer op, geen coulance, niets!!

Daarnaast koekten beide modellen erg snel aan, na zo'n 3 maanden 2maal daags gebruik. Ook al werden ze na ieder gebruik met een microfiber doekje schoongemaakt na het omspoelen.

Ook de garde sprong er na zo'n 6 maanden regelmatig vanaf met als resultaat half opgeschuimde melk die te warm is om nogmaals te schuimen.

Exorcist 13-05-2009
Geschreven voor: Magimix M220A + Aeroccino

Na lang te hebben getwijfeld tussen de Citiz en de Cube heb ik uiteindelijk gekozen voor de Magimix 220A. Ik vind hem er gewoon net iets strakker uitzien, vooral het design en de kleur zorgen ervoor dat dit apparaat uitblinkt in de keuken.

De machine heb ik sinds 7 april in gebruik, en hij bevalt uitstekend. Espresso's zijn binnen een mum van tijd gezet maar pas op, de Nespresso's zorgen ervoor dat Senseo koffie voortaan naar slootwater zal smaken. De Senseo machine is inmiddels gedegradeerd naar de voorraadkast.

Aeroccino:
Heb de M220A in combinatie gekocht met de Aeroccino. De Aeroccino is een leuk apparaatje voor cappuccino's maar is wel lastig schoon te maken. Mocht je zoals ik houden van Cappuccino en /of koffie Latte, koop dan gerust de Aeroccino erbij. Je krijgt hem er in deze combi voor €20.- extra bij i.p.v. €70.-

Conclusie:
Levens genieters die lekkere koffie willen drinken alsof ze aan een terras in Italië zitten, en tevens van klasse, design en uitstraling houden moeten kiezen voor de M22A0 le Cube. Een absolute aanrader!