Gaggia RI9302 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gaggia RI9302 rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

achi82 01-05-2013
Geschreven voor: Gaggia RI9302 rood

ik heb na lang twijfel, dit apparaat aangeschaft. ik verwacht niet veel van. Behalve dat ie mooi compact zou zijn en dat ie lekkere espresso moet maken en dat doet ie zeker.
de koffie komt soms moeizaam uit, maar dat lag aan mijn koffiemolen ik heb te fijn gemalen. enige min puntje is dat ie soms spettert op het moment dat de koffie uit piston komt.

maar voor de prijs van 139 euro maak ik me niet druk, ik heb lekkere espresso.

Bobo1800 06-03-2013

16-1-2013
Gaggia color gekocht bij koffie discounter en kapot na een week , stond steeds water te lekken zonder dat je koffie maakte.

5-2-2013
Weg gebracht voor reparatie naar koffie discounter.

15-2-2013
Opgehaald na reparatie ,volgens koffie discounter gerepareerd maar bij het uitpakken lag er al een los onderdeel op het apparaat en bij het aanzetten van het apparaat liep het water er gewoon uit.
Het apparaat was ook nog eens incompleet ,de koffie aandrukker zat er niet meer bij.

Gebeld met de helpdesk en het apparaat zou vrijdag 16-2 opgehaald worden door koffie discounter ,vrij genomen die dag maar helaas er kwam niemand opdagen.

18-2-2013
De maandag erop kwam er wel iemand (middag vrij genomen )

1-3-2013
We kregen het apparaat vandaag retour bezorgd en lekte meteen na het aanzetten weer , er komt geen stoom meer uit voor het opschuimen van de melk en het apparaat trilt nu zo erg dat de kopjes er niet op blijven staan als je koffie wilt maken.
Het onderdeel dat eerder los was gekomen hadden ze er nu los bij gestopt in een plastic zakje !.
Personeel is heel vriendelijk aan de telefoon maar de reparatieafdeling werkt totaal niet.
Krijg het antwoord van de helpdesk dat ze contact opnemen met de fabrikant .

6-3-2013 Plaats maar eens een revieuw ,misschien dat dat helpt.
Nog na 6 dagen nog steeds geen antwoord van de helpdesk van koffie discounter en het(nieuwe !) apparaat is nu een week of 7 kapot.
Begrijp niet dat een monteur een apparaat niet test voordat hij hem retour stuurt.

Word vervolgd

johannap 17-05-2010
Geschreven voor: Gaggia RI9302 rood

wij hadden een krups volautomatisch espresso aparaat, regelmatig terug voor reparatie, en tenslotte op de zolder beland. na vakntie in italie regelmatig een gaggia aparaat gezien , na overdenking een gaggia-espresso aparaat gekocht, handmatige bediening, smaak zee goed als je goeie koffie gebruikt, zeer vriendelijk in gebruik, kortom... ik ben er heel blij mee,
zelfs het melkopschuimen gaat heel eenvoudig, deze keer geen miskoop!!!