Ascaso Duo pm professional

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ascaso Duo pm professional op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

erijk 30-07-2009
Geschreven voor: Ascaso Duo pm professional

Mooi apparaat, maar technisch niet erg betrouwbaar. Helemaal niet als je de prijs in ogenschouw neemt. Met name het deel om stoom mee te maken voor de cappucino is zwak. Onze machine is al 3 keer gerepareerd en doet het nu ook niet meer. Melk opstomen doen we nu maar met, in de magnetron verwarmde melk en deze met de hand opschuimen. Erg jammer.

Water bijvullen gaat lastig. Wanneer je iets te onvoorzichtig bent loopt het water langs het reservoir, waardoor het lampje gaat branden dat aangeeft dat het resevoir leeg is.

Koffiezetten doet de machine wel goed. Natuurlijk is de smaak en kwaliteit van de koffie erg afhankelijk van de koffie die je gebruikt en de maling van de koffie. Dat komt er vrij nauw op aan. Een te groffe maling levert een slap bakkie zonder creme laaagje op. De machine druppelt wel lang na, waardoor de lekbak vrij snel volloopt.

Randy Folmer 22-05-2009
Geschreven voor: Ascaso Duo pm professional

Geweldige machine. Jarenlang een vergelijkbare Quickmill gehad. Voordeel bij deze is dat je melk kan opschuimen terwijl je koffie aan het maken bent. Nadeel is de langere tijd die het apparaat nodig heeft om op te warmen.
Koffie is heerlijk net als met de Quickmill.