Princess 242154

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 242154 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

HansenSieg 24-11-2009
Geschreven voor: Princess 242154

Ik zie dat er veel mensen niet zo tevreden zijn over dit apparaat. Voor ons kwam hij via de postcodeloterij precies op het moment dat onze Gustino was overleden. Sindsdien elke morgen prima koffie in de thermomok mee naar het werk. Ook bezoek is tevreden over de koffie. pparaat werkt prima, lekt niet, maakt wel herrie bij malen, maar is goed schoon te maken en geeft zelf wat hij nodig heeft. Enige moeilijkheid was omschakelen van zelf bonen malen naar gemalen koffie via de andere opening.

mariska jansen 11-06-2009
Geschreven voor: Princess 242154

Deze machine gewonnen bij de postcodeloterij en ik ben verbaasd over de negatieve recensies. Na het boekje te hebben gelezen, eenvoudig in gebruik.

JW1 04-04-2009
Geschreven voor: Princess 242154

We hebben vorig jaar deze machine aangeschaft en hem vervolgens een week later weer terug gebracht!! Wat een vreselijke machine!! Hij maakte een onvoorstelbare herrie en verdeelde bij het zetten van 2 kopjes tegelijk de koffie niet gelijk over de kopjes.

Nammschub 05-02-2009
Geschreven voor: Princess 242154

Van de week gekocht. Zag daarna pas de negatieve recencies. Over duurzaamheid kan ik niets zeggen maar ik vindt het een topper voor dit geld.

Even zoeken naar je eigen smaak, maar fantastische koffie in een handomdraai.

Als hij het blijft doen zoal nu opsoluut een aanbeling waard.

livro 29-01-2009
Geschreven voor: Princess 242154

waardeloos aparaat. We hebben er een gehad die na een maand al kapot was. In de garantie is hij vervolgens 2 x gerepareerd(Wel uitstekende service) De derde keer kosteloos een nieuw aparaat ontvangen. deze gaf ook lekage en koude koffie die wiselde in sterkte. Deze een half jaar gehad toen maar de verwijderingsbijdrage zijn werk laten doen. Erg jammer tenslotte een leuk betaalbaar aparaat

Frans2003 15-12-2007
Geschreven voor: Princess 242154

Leuke machine maar zijn geld niet waard. De koffie sterkte varieert erg per kopje, als je twee kopjes eronder zet dan vult hij een kopje meer dan de ander.
Geeft regelmatig koude koffie en rookt dan las een schoorsteen. Ook het water reservoir aan de achterzijde is geen succes te klein en als je hem terug wilt plaatsen moeilijk op zijn plaats terug te zetten zonder te knoeien.