Saeco Incanto Classic Nero

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Saeco Incanto Classic Nero op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

FVos 19-03-2010
Geschreven voor: Saeco Incanto Classic Nero

Circa drie jaar in bezit. Voortdurend problemen. Ondanks het gebruik van originele kalkfilters is het verwarmingselement en pomp vervangen in garantieperiode. Daarna nog tweemaal geheel nagezien buiten garantie. Thans geeft het apparaat voortdurend aan "Koffie op" terwijl het koffiereservoir volledig gevuld is. Wist niet dat er nog zulke slechte kwaliteit apparatuur op de markt wordt gebracht. Nooit een Saeco kopen!

cornelio 09-03-2008
Geschreven voor: Saeco Incanto Classic Nero

Heerlijke espresso in vergelijking met filterkoffie die we vaak proeven als de Saeco weer in reparatie is. Gebeurde vele malen in de garantieperiode, maar die is afgelopen en nu zijn reparaties zeer kostbaar, meer dan 200 €... Dus gaan we naar een ander merk.

larie 23-01-2008
Geschreven voor: Saeco Incanto Classic Nero

Sinds 1 week dit fijne apparaat in huis (geen Nero maar een zilverkleurig identiek apparaat).
Tot nu toe zeer tevreden: warme (hete) koffie, redelijk eenvoudige beschrijving, lekker van smaak, gebruiksvriendelijk apparaat. Wat een verschil met onze (kapotte) Senseo, echt lekkur!
De verkoper raadde ons aan de melk voor cuppuchino gewoon op te schuimen in de magnetron zoals we gewend waren i.v.m. gespetter. Inderdaad is die melk schuimiger als die we met het stoom-pijpje gewarmd hebben.
Verder prima, t.n.t. geen klagen.